Brdr Jensen ?
Fra : Henning Lindenberg

Dato : 25-06-02 21:54

Hej
Er der nogen som har erfaringer med at handle med Brdr. Jensen i Horsens
(gode eller dårlige) ?
Henning

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 25-06-02 22:03

"Henning Lindenberg" <henninglindenberg@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Er der nogen som har erfaringer med at handle med Brdr. Jensen i Horsens
> (gode eller dårlige) ?
> Henning

De har ikke det bedste ry

MVH Rune

Fra : Palle Christensen

Dato : 25-06-02 23:47

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> wrote in news:3d18da6f$0$709
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> "Henning Lindenberg" <henninglindenberg@mail.tele.dk> wrote in message
>
> De har ikke det bedste ry
>
> MVH Rune

Vi var engang nogle stykker deroppe for at kigge på en XJ900F. Den stod
mærkeligt skråt på sidefoden. Det viste sig at være p.g.a. et knækket stel,
men de forsikrede os at det ikke betød noget da motoren er medbærende......

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 26-06-02 15:19

Palle Christensen wrote:

> [...]
> mærkeligt skråt på sidefoden. Det viste sig at være p.g.a. et knækket
> stel, men de forsikrede os at det ikke betød noget da motoren er

*ROTFLMAO!

/Rune

Fra : Michael Kristensen

Dato : 26-06-02 00:21

Prøv at tjekke dem på www.dmcn.dk under forhandlere.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 26-06-02 21:44

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at tjekke dem på www.dmcn.dk under forhandlere.

DMCN har kun en enkelt anmeldelse af Brd. Jensen, så det vil ikke give noget
brugbart billede af dem som forhandlere.

M.v.h.

Christian

--
FZS600

Fra : Henning

Dato : 26-06-02 00:08

> Er der nogen som har erfaringer med at handle med Brdr. Jensen i Horsens

Ikke personligt, men gennem en kammerat. Hold dig langt væk!

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-06-02 17:37

"Henning Lindenberg" <henninglindenberg@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen som har erfaringer med at handle med Brdr. Jensen i Horsens
> (gode eller dårlige) ?

Ja.
Dårlige.
Garanti er noget der gælder til du har forladt butikken, og de kan finde på
at sælge hvadsomhelst. Mig ville Brian sælge en Yamaha YZ125 monteret med
lysanlæg, og han påstod hårdnakket at det var en DT125R. Han viste mig endda
at stelnummeret var et DT125R nummer. Stellet var IKKE et DT125R stel. Jen
kender ikke straffen for dokumentfalsk, men jeg var alligevel lidt rystet.

Rittig

Fra : N/A

Dato : 27-06-02 15:21

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-06-02 15:21

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så der er en der uvidende kører rundt på et meget ulovligt stykke jern et
> sted i DK...

Ja, hvis den er blevet solgt, den stod i butikken længe.

> Hvem får egentlig skylden hvis sådan noget bliver opdaget? (Ham der kører

> den eller ham klovnen som har banket et fint nyt stelnummer i og solgt
den)

Jeg er ret sikker på at Brdr. Jensen ikke vedkender sig skylden.

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-02 22:52

> Hej
> Er der nogen som har erfaringer med at handle med Brdr. Jensen i Horsens
> (gode eller dårlige) ?
> Henning

Hold dig LAAAAAAAAAANGT væk!!!

Med medfølende hilsner til dem der har handlet der

Allan Rasmussen

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 28-06-02 11:06

> Hold dig LAAAAAAAAAANGT væk!!!
>
> Med medfølende hilsner til dem der har handlet der
>
> Allan Rasmussen

Jeg kan kun være 100% enig i den påstand
Find et andet sted at handle en Brdr. FUP

Med venlig hilsen

Kaj Gasseholm
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefeg