snak over internet
Fra : Flemming Jorgensen

Dato : 25-06-02 21:06

Hello.

Jeg og min kæreste (vi bor ikke sammen) vil gerne kunne snakke sammen gennem
vores computere, vi er begge
koblet op hos TDC-Oncable, begge med dynamiske IP-Adresser.

Er der en der har en ide til hvad man skal gøre, for at dette kan lade sig
gøre?? (for det må da kunne lade sig gøre)

Måske er denne gruppe ikke den rigtige til dette emne, men jeg kunne ikke
helt finde en der passede bedere...??

--
Vi snakkes ved ...

MvH Flemming Jørgensen

Fra : a

Dato : 26-06-02 00:28

Prøv www.Paltalk.com

Fra : E.N.

Dato : 01-07-02 13:22

Du skulle onde dig selv et privat MyCom room (til ca. 96 kr. om måneden).
Så har du dit eget voiceroom, som du/I disponerer over til tekst- og
voicechat, døgnet rundt. Du og dine venner klikker ind på dit MyCom ved et
enkelt museklik. Der er naturligvis ingen reklamer eller pop-up's, og du/I
skal ikke downloade eller installere nogen programmer. Det nye system kaldes
INSTANT Web Based Conferencing .
Læs eventuelt mere om produktet her:
http://www.myoptecs.com/show.cgi/Cyberling/voicecafe/index.html
og/eller her: http://www.cyberling.dk/voicechat.html

.... Jeg bruger selv MyCom dagligt. Det e r en ren fornøjelse.

Mvh.
Birthe

Fra : JP

Dato : 08-07-02 22:24

> Jeg og min kæreste (vi bor ikke sammen) vil gerne kunne snakke sammen
gennem
> vores computere, vi er begge
> koblet op hos TDC-Oncable, begge med dynamiske IP-Adresser.

Har i ikke overvejet at flytte sammen

> Er der en der har en ide til hvad man skal gøre, for at dette kan lade sig
> gøre?? (for det må da kunne lade sig gøre)

Det kan sagtens lade sig gøre, jeg bruger selv buddyphone,
i det at den "snakker" sammen ICQ hvis du har det ??
Ikke et must, men det gør det lidt lettere

Med buddyphone kan du også ringe til alm. fastnet telefoner.

Kig på: www.buddyphone.com

Mvh

Jan Pedersen