Hvad var prisen på en Honda CBR 600 F4 i 1~
Fra : Anders

Dato : 25-06-02 21:01

Jeg har kig på en Honda CBR 600 F4 fra 1999. Men kan ikke lige finde en
"dengang" nypris på sådan én. - Nogen der ved hvor jeg finder den?

Brugt priserne ligger mellem kr. 110.000 og 125.000

Gode og dårlige erfaringer med cyklen?

Anders, ForhåbentligtsnartCBRejer

PS: Super fantastisk forum

Fra : m.grewy

Dato : 25-06-02 21:14

"Anders" <hamilton_macbain@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> "dengang" nypris på sådan én. - Nogen der ved hvor jeg finder den?
>
> Brugt priserne ligger mellem kr. 110.000 og 125.000

Nyprisen i 1999 var 134995 kr, men steg med 35000kr året efter hvor den kom
til at koste 170000 kr.
Ang. erfaring ud over at jeg måske har været lidt hård ved min med en
afbrændt kobling som er lavet og nu mangler 2th gear, men ellers har jeg
gode erfaring.

Michael
PS. Hvis der er nogle der gider at lave mit andet gear (sort) så mail mig :)

Fra : Anders

Dato : 26-06-02 21:00

Super, mange tak :-0)

Det er ikke meget modellen er faldet i pris på ca 3 år. Er det en generel
Honda ting, eller er det pga. prisstigningen året efter?

Fra : m.grewy

Dato : 26-06-02 21:05

> Super, mange tak :-0)
>
> Det er ikke meget modellen er faldet i pris på ca 3 år. Er det en generel
> Honda ting, eller er det pga. prisstigningen året efter?

Næ Honda holder priserene rigtig godt.
Prisstigningen er sikkert også lidt skyld i det

Michael

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 26-06-02 09:59

God MC, men ikke problemløs. Jeg har haft nogle kvaler med rystende forhjul
ved nedbremsning.
Se min beskrivelse på
http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=20&y=50 om MC'en
http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=20&y=90 om problemet med rysteri

Check derfor om den kommende MC ryster ved nedbremsning: Skiverne er IKKE
gratis...

Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalchs.dk