Hvordan høre man musik i napster ?
Fra : Anita jensen

Dato : 12-02-01 14:50

hej

jeg har downloaded napster og skulle høre nogle af de numre jeg havde
hentet. Jeg kan simpelthen ike finde ud af høre dem. Hvordan gør man ?

Anita

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-02-01 15:14

Anita jensen <anitaj@mail1.stofanet.dk> wrote:

> hej
>
> jeg har downloaded napster og skulle høre nogle af de numre jeg havde
> hentet. Jeg kan simpelthen ike finde ud af høre dem. Hvordan gør man ?

Du skal have en "player" af en slags. Har du system 9? Hvis ja, så hent
Apple's "iTunes" på nettet på www.apple.com - et eller andet sted. Den
er god. Når du har installeret den, undersøger den vist selv hvilke
mp.3-filer der ligger på din mac, og så bliver de opført i et
"bibliotek" som du selv kan lave playlists fra osv.

Hvis ikke du har system 9, er "SoundJam" efter min mening den bedste.
Men i øvrigt kan "SoundApp PPC" også bruges. Her kan man bare trække mp3
filen hen på programikonet.

Martin

Fra : Lars Pallesen

Dato : 12-02-01 16:35

Hvis du ikke gider at downloade iTunes (hvilket ellers er
anbefalelsesværdigt), så kan du bare afspille dine MP3 filer i din
QuickTime Player. Den har du sikkert liggende på din harddisk allerede.
God fornøjelse med musikken.