Radeon 8500 movie playback
Fra : Jesper Barrit

Dato : 25-06-02 19:57

Kan et ATI Radeon 8500 afspille film i et vindue på monitoren og samtidig
vise filmen i fuld skærm, som f.eks. matrox kort kan med DVDMax?

Hvis ja... hvordan?

Jesper Barrit

Fra : Rasmus S

Dato : 25-06-02 21:00

Luuuk fissen RØVSNAPS ... du får så mange tæsk!

Fra : Jesper Barrit

Dato : 25-06-02 21:39

> Luuuk fissen RØVSNAPS ... du får så mange tæsk!

Tak for dit konstruktive svar...

Jesper Barrit

Fra : Mogens

Dato : 25-06-02 21:39

On Tue, 25 Jun 2002 20:57:13 +0200, "Jesper Barrit"
<jbarrit@hotmail.com> wrote:

>Kan et ATI Radeon 8500 afspille film i et vindue på monitoren og samtidig
>vise filmen i fuld skærm, som f.eks. matrox kort kan med DVDMax?

Prøv "Theater mode" under fanebladet "Overlay" i
dine grafik settings. Har ikke selv prøvet det endnu,
men udfra hjælpeteksten er det det der skal til.

mvh Mogens

Fra : Jesper Barrit

Dato : 26-06-02 10:45

> Prøv "Theater mode" under fanebladet "Overlay" i
> dine grafik settings. Har ikke selv prøvet det endnu,
> men udfra hjælpeteksten er det det der skal til.

Det var lige det, der skulle til... nu kan jeg endelig se film i en
ordentlig kvalitet!

Tak for hjælpen,
Jesper Barrit