Æv
Fra : Sus

Dato : 25-06-02 17:23

Hvorfor kan jeg ikke længere deltage her. Er der problemer??? Jeg får
hele tiden at vide, at systemet ikke kunne åbne den pågældende
nyhedsgruppe!!!!!!!!!

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-06-02 18:02

"Sus (slet 4MVZH)" <susha@4MVZHmail.tele.dk> skrev...
> Hvorfor kan jeg ikke længere deltage her. Er der problemer??? Jeg får
> hele tiden at vide, at systemet ikke kunne åbne den pågældende
> nyhedsgruppe!!!!!!!!!

Tja, din post kommer da fint igennem (hele 3 gange endda), så mon ikke din
udbyder har haft nogle problemer med nyhedsgruppen?

Mvh. Camilla

Fra : Sus

Dato : 25-06-02 20:52

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev:
>"Sus (slet 4MVZH)"
> [...]

Det var heller ikke meningen - det er jo frygtelig irriterende for
alle andre. Men nu havde jeg altså prøvet flere gange i flere dage,
og ja så trykkede jeg altså flere gange på Send indlæg.
Mvh Sus