Kan man...
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 25-06-02 15:36

.... skifte fjederen på kickstarteren ("indenbords"), uden at afmontere
motoren?

Knallert: Yamaha FS-1 4g DX årg. '79

//Troels

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 25-06-02 19:44

".: [d33p blu3] :." <puttitat@NOSPAM.adslhome.dk> wrote in message
> ... skifte fjederen på kickstarteren ("indenbords"), uden at afmontere
> motoren?
>
> Knallert: Yamaha FS-1 4g DX årg. '79

Kort og godt: Ja, man skal bare have koblingsskjoldet af.

Mvh Ronni

Fra : Jens A.

Dato : 25-06-02 20:48

"Ronni Kristensen" <ronni@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kort og godt: Ja, man skal bare have koblingsskjoldet af.

Kort og godt: Nej! Koblings skjoldet sidder i den anden side.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 25-06-02 22:57

> Kort og godt: Nej! Koblings skjoldet sidder i den anden side.

Kort og godt:

Kan jeg ... skifte fjederen på kickstarteren ("indenbords"), uden at
afmontere
motoren?

//Troels

Fra : Allan Riise

Dato : 25-06-02 23:32

..: [d33p blu3] :. <puttitat@NOSPAM.adslhome.dk> scribbled:

> Kort og godt:
>
> Kan jeg ... skifte fjederen på kickstarteren ("indenbords"), uden at
> afmontere
> motoren?
>
> //Troels

Ja det er rigtigt, så du tager kickstarter, muligvis din konsol til
fodhvilerne af, og fjerner venstre side af motoren, mener godt det kan gøres
uden at ta' motoren helt af, men ellers er det bare 2-3 multistik og 4 bolte
der skal af, og det er nemmere at arbejde med på et bord, arbejdsbænk eller
lignende ...

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Allan Riise

Dato : 25-06-02 23:36

Allan Riise <Ari06@AriSoft.dk> scribbled:
Venligst Allan Riise .....
> [...]
> kan gøres uden at ta' motoren helt af, men ellers er det bare 2-3
> multistik og 4 bolte der skal af, og det er nemmere at arbejde med på

Hmmm, det kunne være at jeg skulle vågne lidt )
Du er selvfølgelig højre side, når du sidder på knallerten, altså den side
hvor karburatoren befinder sig ..

Venligst ...

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 26-06-02 15:12

"Jens A." <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> "Ronni Kristensen" <ronni@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kort og godt: Nej! Koblings skjoldet sidder i den anden side.

Kald det hvad du vil i venstre side. Det er skjoldet i højre side over
koblingen og det kalder jeg for koblingsskjoldet.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 26-06-02 17:45

> Kald det hvad du vil i venstre side. Det er skjoldet i højre side over
> koblingen og det kalder jeg for koblingsskjoldet.

Din anden højre.

Kickstarteren og karburatur sidder på højre side, gearpedal samt
koblingssnegl sidder i venstre side.

//Troels