SOF II Double Helix
Fra : Kristian

Dato : 25-06-02 15:14

Som forholdsvis ny PC-spiller har jeg anskaffet (købt) mig ovenstående spil,
men hvad dælen do I do for at jeg kan bruge kikkertsigtet på min riffel. Jeg
synes, at jeg har gennemlæst ALT omkring spillet.
Er det mig der er blind, eller hva'?

Kristian

Fra : Kasper

Dato : 25-06-02 15:16

On Tue, 25 Jun 2002 16:13:59 +0200, "Kristian" <tju@hej.dk> wrote:

> [...]
>men hvad dælen do I do for at jeg kan bruge kikkertsigtet på min riffel. Jeg
>synes, at jeg har gennemlæst ALT omkring spillet.

Tryk på "alternate fire" knappen, og brug derefter "weapon special"
knapperne til at zoome med.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kristian

Dato : 25-06-02 15:30

Tak for hurtigt svar.

Kristian

Fra : steven get selv

Dato : 28-06-02 11:51

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-07-02 20:54

On 28 Jun 2002 10:50:37 GMT, steven get selv <erniefri@hotmail.com>
wrote:

>bø

Og pointen er?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen