Parasoludlejning ....
Fra : Iben Holst

Dato : 25-06-02 14:52

Vi skal have stor fest i juli og skal holde det i vores have. Vi vil ikke
til at leje et telt, da vi ellers lige så godt kan være i vores store lade
og vi vil altså allerhelst være under den åbne himmel (hvis vejret tillader
det!).
Men ligesom vi kan risikere dårligt vejr, kan vi jo også risikere at det
bliver en stegende hed dag og uudholdeligt at være under solen hele dagen -
derfor vil vi gerne vide om der findes parasol-udlejning (i øst- og
midtjylland) ??

Iben

Fra : Casper

Dato : 26-06-02 09:19

On Tue, 25 Jun 2002 15:52:25 +0200, "Iben Holst" <ria@os.dk> wrote:

> [...]
>bliver en stegende hed dag og uudholdeligt at være under solen hele dagen -
>derfor vil vi gerne vide om der findes parasol-udlejning (i øst- og

Kan det betale sig? Det kommer selvfølgelig an på hvor mange
parasoller du skal bruge, men du kan jo købe en markedsparasol for
199,- i dag... og så har du dem jo stående i laden til fremtidig
brug.... bare en tanke...

Mvh
Casper

Fra : Iben Holst

Dato : 27-06-02 17:35

> [...]
> parasoller du skal bruge, men du kan jo købe en markedsparasol for
> 199,- i dag... og så har du dem jo stående i laden til fremtidig

Tja jeg tænkte faktisk tanken med almindelig parasoller som jeg kunne finde
til 50 kr, men de er for små !
Kan man virkelig få en markedsparasol til 200 kr ?? - det har jeg ikke set
nogen steder så billigt. Men når de er så store kræver det også nogle
heftige "fødder" og de plejer da også at være ret dyre at komme i nærheden
af ....
Men 200 kr pr parasol bliver også en dyrere historie når vi skal bruge 10
stk og muligvis flere !

Iben

Fra : Ole Jensen

Dato : 28-06-02 07:06

Du kan faktisk købe markedsparasoller i Jem&Fix til 98 kr. med en
diameter på 2,5 m.

OleJ

Fra : Iben Holst

Dato : 05-07-02 18:21

> Du kan faktisk købe markedsparasoller i Jem&Fix til 98 kr. med en
> diameter på 2,5 m.

Hold da op !! Jeg er på vej derud ....

Tak!

Iben