Pulsur fra ALDI
Fra : Peter

Dato : 25-06-02 12:59

Hej

Er ovenstående noget værd?

Det koster 229 så det er jo ikke det store man kan miste, men er det præcist
nok til almindelig brug?

Hilsen Peter

Fra : Lars Madsen

Dato : 26-06-02 08:35

Prøv hellere www.roadbikeshop.dk de har vist nogle af de gamle modeller fra
Polar som med garanti er mere værd. Jeg mener de tager 3-400kr for de
billigste modeller.

Hilsen Lars den glade ejer af et yderst præcist Polar ur :)

Fra : GRISEN

Dato : 04-07-02 21:59

Har du prøvet at benytte et pulsur i en længere periode?
ALDI modellen er okay til det basale - og rigelig fin til at du finder ud af, om du overhovedet gider kigge på
det og reagere efter bippene.
mvh Jan

Fra : Peter

Dato : 10-07-02 07:18

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> Har du prøvet at benytte et pulsur i en længere periode?

Nope - det var faktisk pointen at det billige ALDI-ur skulle klarlægge om
det var noget for mig.

> ALDI modellen er okay til det basale - og rigelig fin til at du finder ud
af, om du overhovedet gider kigge på
> det og reagere efter bippene.

ALDI-uret er det værste stykke elektronik jeg nogensinde har haft.
Stopuret er ifølge deres support slet ikke noget stopur.

Det eneste man kan med "stopuret" er at starte det.
Når man stopper det vises tiden i 5 sekunder, hvorefter den går over til en
countdown-timer på 3 minutter, hvorefter det er 100% umuligt at se den tid,
man havde, da man stoppede uret.
Samtidig er det naturligvis heller ikke muligt at starte stopuret igen og
fortsætte tidsmålingen, hvis man først har stoppet det.

Når man har løbet den bedste tid nogensinde og givet sig 110% på en 10 km
rute bliver man sq godt nok ualmindeligt harm på det ur, når man ikke kan
se sin tid

Så jeg købte mig et Polar S710 og har intet at udsætte

Hilsen Peter