Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS600 sælges
Fra : Peter Martinsen

Dato : 25-06-02 12:12

Hej

Er der nogen her som kan bruge et Canon EOS 600 med alt i udstyr ?

73 de Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 25-06-02 14:12

"Peter Martinsen" <oz1pmx@thorsager.dk> skrev i>
> Er der nogen her som kan bruge et Canon EOS 600 med alt i udstyr ?

Nu er dette ikke lige en gruppe beregnet for køb og salg, der henvises til
en af de der til indrettet grupper, men hvad er er alt udstyret?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Den glade dreng

Dato : 25-06-02 17:20

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3d186bff$0$37659$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Peter Martinsen" <oz1pmx@thorsager.dk> skrev i>
> >

> Nu er dette ikke lige en gruppe beregnet for køb og salg, der henvises til
> en af de der til indrettet grupper, men hvad er er alt udstyret?

og hvor befinder det sig?

Fra : Morten

Dato : 26-06-02 09:43

> og hvor befinder det sig?

Mvh.
Morten

Fra : Langgaard

Dato : 26-06-02 16:10

Hej

Det er følgende der er til salg:

Og prisen er 5000,- dkr, siger ejeren !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-