Kirk Sonate Lydproblem
Fra : SSN

Dato : 25-06-02 10:08

Jeg har en Sonate (den gamle model med 2 antenner på basen) og alt fungerer
fint, bortset fra den udgående lyd.

Lydstyrken hos dem jeg taler med er alt for lav.

Jeg har set tidligere mails, der klager over dette problem, men ikke hørt om
en løsning ?

Nytter det at bytte telefonen, eller er det et generelt problem med den
model ?

Fra : Sørensen

Dato : 25-06-02 15:15

"SSN" <sorenstaugaardnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newsWR8.37$O32.1481@news.get2net.dk...
> [...]
om
> en løsning ?
>
> Nytter det at bytte telefonen, eller er det et generelt problem med den

Min har samme prob.
På mit headset til sonaten kan man regulere microfonens styrke og jeg tror
det køre lidt bedere med det.

vh.
Sørensen

Fra : Bent Andersen

Dato : 29-06-02 10:19

On Tue, 25 Jun 2002 16:14:57 +0200, "Sørensen" <no@i.dont> wrote:

>Min har samme prob.
>På mit headset til sonaten kan man regulere microfonens styrke og jeg tror
>det køre lidt bedere med det.

Kære Sørensen.

Headsettet regulerer den indgående lydstyrke, men ikke den udgående
lydstyrke.

Fortsat god sommer!

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
www.cordless.yum.dk - www.cordless.dht.dk

Fra : Kim J Jørgensen

Dato : 25-06-02 20:27

Du burde måske skrue lidt ned for det signal, som du hører i dit øre!!
Der med bliver antisidetone forholdet ændret, og telefonen skruer ikke så
meget ned for for det afsendte signal.

Hvis det er en af det første modeller du har, kan det måske hjælpe med at du
bytter den til en nyere model.
Det er et kirk problem.

Kim

Fra : SSN

Dato : 26-06-02 10:11

Ok, jeg havde håbet det kunne klares med en softwareopdate, men så må jeg
den sure gang til forhandleren (der er heldigvis stadig garanti på)

Tak

Søren

Fra : Bent Andersen

Dato : 29-06-02 10:20

On Tue, 25 Jun 2002 11:07:55 +0200, "SSN"
<sorenstaugaardnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>en løsning ?
>
>Nytter det at bytte telefonen, eller er det et generelt problem med den

Kære SSN samt andre med samme lydproblem.

Den for lave udgående lydstyrke på Kirk Sonate håndsættet model I
(håndsæt tilhørende den gamle base med 2 baseantenner) er et generelt
problem, som Kirk er bekendt med.

Man kan få skruet op for den udgående lydstyrke på garantien ved at
indsende håndsættet til Kirk Scantels serviceværksted.

Her er adressen til Kirk Scantels serviceværksted:

KIRK SCANTEL A/S
C/O WENZEL NIELSEN A/S
ATT.: SERVICEVÆRKSTEDET
FALSTERVEJ 8A
5800 NYBORG

Husk at vedlægge en kopi af garantibeviset/kvittering samt en kort
beskrivelse af problemet.

Ovenstående skulle være løsningen på problemet.

Fortsat god sommer!

Med venlige hilsener