få gui til st fungere når
Fra : Kim Schulz

Dato : 25-06-02 09:44

hejsa

Jeg skulle lige have lavet et lille GUI til et beregningsprogram.
Desværre tager beregningerne lang tid og gui er låst så længe det står
og beregner.
Selve beregningen kører i nogle klasser for sig som bare bliver
initialeret med de rette parametre.

Hvordan slipper jeg lettest om problemet med at det fryser? skal jeg ud
i noget med tråde eller hvad? eller er der en smartere måde?

--
Kim Schulz - Freelance Development | Honk if you hate bumper
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | stickers that say "Honk if

Fra : Kristian Iversen

Dato : 25-06-02 10:13

ja du kan løse problemet med tråde hvor GUI starter en tråd hvor
beregningerne fortages..