T65 og støj
Fra : Danni Finne

Dato : 25-06-02 09:06

Hej.

Jeg har lige fået min T65 og syntes at den er bemærkelsesværdig dårlig til
at sortere støj fra, f.eks. vinden når man går og taler.

Er der andre der har oplevet det samme? Er der evt. noget man kan gøre for
det?

Jeg havde en 4 år gammel 5110 før, og selv med den har jeg aldrig oplevet
folk har klaget over de ikke kunne høre mig pga støj :(

--
Danni

Fra : Thomas Nybom

Dato : 25-06-02 15:06

Kan kun bekræfte, at man ikke kan tale i en T65 når det bare blæser bare en
lille smule

Hilsen Thomas T65

Fra : OmmiZZ

Dato : 25-06-02 19:07

Har desværre også samme oplevelse.....! Det må bunde i at mic´en sidder
inde mellem tasterne, og derved kan der dannes vind "hvirvler" mellem og
rundt om tasterne..:(

Reg
OmmiZZ

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-06-02 03:29

Samme problem hér - T65 stinker generelt.
Den værste reservemobil jeg endnu har ejet.

Når jeg står med min hovedmobil T68i - så er det svæt at fatte, at
S///E kan lave noget crap som T65 - den er ikke 200 kr værd.

Jeg sælger min T65 næste uge - har næsten ondt af ham, der skal give
1.000 kr for den :(

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Steen B

Dato : 28-06-02 07:43

On Fri, 28 Jun 2002 04:29:24 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Samme problem hér - T65 stinker generelt.
>Den værste reservemobil jeg endnu har ejet.

>Jeg sælger min T65 næste uge - har næsten ondt af ham, der skal give
>1.000 kr for den :(

Er det ikke også dyrt når den kan erhverves for 299 med låst
abonnement og låses op for 100,-kr
/steen

Fra : philipc

Dato : 07-08-02 08:17

"Steen B" skrev d. 28-06-02 07:43 dette indlæg :

> Er det ikke også dyrt når den kan erhverves for 299 med låst
> abonnement og låses op for 100,-kr
> /steen

Hvor kan den købes til 299, og hvem vil låse den op for 100 kr...?

Philipc

http://www.kandu.dk/