Bremseadskilning (opfølgning )
Fra : Jon Larsen

Dato : 25-06-02 08:58

Lige for at følge lidt op.
Jeg har endnu ikke udluftet endnu en gang, men vil da gøre forsøget efter
min eksamen i morgen.
Iøvrigt opdagede jeg at når jeg trykker bremsegrebet helt i bund, så bliver
den mærkeligt hård som når der er noget der blokerer for at trykke den
yderligere ind, hvilket igen kunne tyde på at den slet ikke sætter nok tryk.
Det føles faktisk som om stemplet i hovedcylinderen støder på enden af
cylinderen, men den sætter tryk nok til at jeg kan bremse med forbremsen,
men ikke godt nok efter min mening.

Når jeg har udluftet igen vil jeg vende tilbage :-/

--
Jon Larsen
Gixxer 250