Java in C/C++
Fra : David Poulsen

Dato : 25-06-02 08:38

Hi

I'm sorry but I don't know where to go

I would like to createa a javastarter that doesn't freeze when I try to run
java AWT Gui interface.

I have build one once but it freezes and wasn't very good.

I would also like that it uses the new JDK 2.0 but when I try to compile the
program and run it then the program generate a fault I think it's a memory
leakage but I can't find the error in my source.

Sorry I don't provide some source code but maybe some in here know how to do
what I want

--
Best regards / Med venlig hilsen

David Poulsen
Email: dpoulsen@e-box.dk
ICQ: 150873892

Fra : Brian Matzon

Dato : 25-06-02 11:42

"David Poulsen" <dpoulsen@e-box.dk> wrote in message
> Hi
>
> I'm sorry but I don't know where to go
For det første, kunne du prøve i den danske Newsgroup først, i stedet
for 214 newsgroups på en gang!

> I would like to createa a javastarter that doesn't freeze when I try to
run
> java AWT Gui interface.
Hvad?

> I have build one once but it freezes and wasn't very good.
Aha?

> I would also like that it uses the new JDK 2.0 but when I try to compile
the
Aha? - der er ikke noget JDK 2.0 - det nyeste er 1.4 (som er Java 2)

> program and run it then the program generate a fault I think it's a memory
> leakage but I can't find the error in my source.
Et Java program leaker "ikke" - (ikke på samme måde som et C/C++
program). Men da du skriver at lortet fryser, er det ret usansynligt at
det er et memory leak.

> Sorry I don't provide some source code but maybe some in here know how to
do
> what I want
Jamen, jeg (vi?) ved jo ikke hvad du snakker om!!

Sidst, men ikke mindst - havd fanden har dit subject med denne besked
at gøre??

/Brian Matzon

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 25-06-02 11:48

Brian Matzon wrote:
> Et Java program leaker "ikke" - (ikke på samme måde som et C/C++
> program). Men da du skriver at lortet fryser, er det ret usansynligt at
> det er et memory leak.

Tjaah, hvis det er i c++, så er vejene jo som bekendt uransagelige ;)

> Sidst, men ikke mindst - havd fanden har dit subject med denne besked
> at gøre??

Han vil vel køre noget Java i et c++ program. (Indbygge en JVM).

-dennis

Fra : David Poulsen

Dato : 25-06-02 12:07

"Brian Matzon" <brian@matzon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jamen, jeg (vi?) ved jo ikke hvad du snakker om!!
>
> Sidst, men ikke mindst - havd fanden har dit subject med denne besked

Ja du må sq undskylde at jeg havde fejl i Jdk versionerne men det er et
halvt år siden jeg sidst var inde på javasofts hjemmeside for at se hvad
version der er udkommet.

Da man ikke har behov for at opgradere hver eneste dag.

Der kommer flere problemer end der bliver løst når nye patches og
opgraderinger udkommer.

Og så vil jeg sige at man kan hurtigere få hjælp hvis man spørger flere
steder, ik?

Og så min spørgsmål på dansk går ud på at jeg har et program skrevet i
c/win32 og det program skal kunne køre og bruge funktioner i mit java
netværksprogram men jeg kan kun programmere det til at bruge jdk 1.1 og det
er ikke så fedt da jeg bruger funktioner fra 1.2 og der kan jeg ikke
kompilere min fil og køre den da den generer en windows fejl "Programmet har
udført en ulovlig handling"

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 25-06-02 11:51

David Poulsen wrote:
> Hi
>
> I'm sorry but I don't know where to go
>
> I would like to createa a javastarter that doesn't freeze when I try to run
> java AWT Gui interface.

Prøv at lede efter problemerne i forbindelse med de resourcer du
benytter. Java's AWT benytter OS resourcer (som vinduer, kontroller,
cursor osv.). Måske konflikter du på en eller anden måde med dette, da
JVM'en måske kører i samme process som noget andet?

> I have build one once but it freezes and wasn't very good.

Prøv igen ;)

> I would also like that it uses the new JDK 2.0 but when I try to compile the
> program and run it then the program generate a fault I think it's a memory
> leakage but I can't find the error in my source.

Det har vi heller ikke nogen chance for.

-dennis

Fra : Xiphias

Dato : 25-06-02 14:02

Well surely you have more chance of finding a solution than us because we
don't know the cause of the problem..