Tak for denne gr.
Fra : sten basbøll

Dato : 25-06-02 07:52

Syntes efterhånden bare at denne gr kører suverænt - kikkede i går og i dag
er der var 20 nye indlæg igen til morgen. Og det virker bare lynhurtigt -
Tak til dem der tog initiativet - så alle kan komme til orde, finde det de
mangler - også luft, hvis det er det der trænges til -

dejligt.......
mvh sten
medlem i www.cc-club.dk

Fra : PHK

Dato : 25-06-02 08:23

"sten basbøll" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> mangler - også luft, hvis det er det der trænges til -

Min erfaring - træerne vokser ikke ind i himlen. Vi står lige over for
sommerferien, derfor er der ekstra mange indslag netop nu. Efter ferien
bliver det nedtur igen.

Erfaringen stammer fra min tid på fidonet, hvor jeg var moderator for en
gruppe, der hed noget i retning af feriefritid_r23.dk

Men jeg er da også glad for denne gruppe. Der er en betydeligt
tidsbesparelse ved at læse her frem for i DCU´s forum. Kunne vi bare få
nogle flere herover ... bare et lille fromt ønske :)

--
_
|_|

Fra : Jensn

Dato : 25-06-02 08:36

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tidsbesparelse ved at læse her frem for i DCU´s forum. Kunne vi bare få
> nogle flere herover ... bare et lille fromt ønske :)

Jeg har faktisk også været forundret over al den aktivitet som her
pludseligt
er kommet - men som du skriver, så skyldes det jo nok "bare" at ferien
står for døren - lad os håbe at det fortsætter efter ferien

Men det bliver aldrig som dk.fritid.bil (det kender du jo Per)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henrik Høgh

Dato : 25-06-02 14:15

> [...]
de
> mangler - også luft, hvis det er det der trænges til -

Da jeg sidste år opfordrede til en oprettelse af gruppen her, var der mange
der mente at DCU havde monopol på sådan noget.
Det glæder mit hjerte at jeg og mine støtter fik ret. Der er endog oprette
en gruppe med køb og salg for øje, for at begrænse trafikken på denne kanal.

Indrømmet, jeg kigger på DCU's side, men bruger den ikke.
Tak til dig selv og alle andre der bruger denne side.

Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : sten basbøll

Dato : 25-06-02 15:03

> Tak til dig selv og alle andre der bruger denne side.
>

> Venlig hilsen
>
> Henrik Høgh

Vi anbefaler da også disse ngr. på cc -clubbens hjemmeside -
mvh sten

Fra : hjh

Dato : 26-06-02 11:19

"sten basbøll" wrote:

> Vi anbefaler da også disse ngr. på cc -clubbens hjemmeside -
> mvh sten

Hej
Jeg har i dag også lagt et link til denne gruppe på min side
CampingStuff.
Det er dog gjort som et link til Google da der stadig er mange der ikke
kan finde ud af at sætte deres mail op .
Mener også debatten her er fin og god, dog er nogle af jer lidt "hårde"
ved en enkelt fejlplacering af indlæg, gør også at jeg er meget
forsigtig.

Hans Jørgen

E-mail.: mailto:hjh@hansj.dk
Besøg CampingStuff på: http://www.hansj.dk/