Telefonaflytning af 3. part
Fra : Brian Mortensen

Dato : 25-06-02 01:52

Hejsa,

Jeg har et spg. som jeg håber en venlig
sjæl kan svare på.

Det drejer sig om hvorvidt man er i stand
til selv at høre om ens telefon bliver aflyttet?

Har en veninde der mener at hun bliver aflyttet
fordi hun siger hun kan høre en telefon bliver
taget og lagt på mens hun snakker.
Hun benytter mobiltelefon (Sonofon) hvis det
kan være en hjælp. Det er først indenfor en
uges tid det er begyndt.

Nogen der evt. ved noget om dette?

--
/Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-06-02 06:26

"Brian Mortensen" <adminREMOVE@goseek.dk> skrev i en meddelelse
> Det drejer sig om hvorvidt man er i stand
> til selv at høre om ens telefon bliver aflyttet?

Man kan ikke lave en endelig konklusion

> Har en veninde der mener at hun bliver aflyttet
> fordi hun siger hun kan høre en telefon bliver
> taget og lagt på mens hun snakker.
> Hun benytter mobiltelefon (Sonofon)

Hendes mobiltelefon kan ikke aflyttes på den StormP metode

Fra : Brian Mortensen

Dato : 25-06-02 09:56

Det var da rart ... Så slipper jeg for at høre på
hende ... Forhåbentlig!

Takker mange gange for svarene

--
/Brian

Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote

Fra : Hartmann

Dato : 25-06-02 08:34

Der er kun det at sige at blev hendes Mobil tlf aflyttet ville hun ikke
kunne høre det eller på anden måde kunne finde ud af det. Det er kun på
film at man bare lige kan høre at man bliver aflyttet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim J Jørgensen

Dato : 25-06-02 20:24

Hej Brian

De klik din vendinde kan hører, kan muligvis være hendes mobil, der har den
samme gode, eller dårlige forbindelse mellem 2 master, og der med skifter i
mellem dem. Dette gør den måske for ca 10 sek. Der kan forekomme små klik,
når dette sker.

Kim

Fra : Lars Fischer

Dato : 26-06-02 22:05

"Brian Mortensen" <adminREMOVE@goseek.dk> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig om hvorvidt man er i stand
> til selv at høre om ens telefon bliver aflyttet?

Hvis det er en helt almindelig fastnet telefon, og der er nogen der har fat
i een ledning ude på muren, så er det da muligt.

Hvis der er nogen der aflytter på centralen eller på anden måde opfanger
signalet senere, så vil man ikke kunne opdage det.

> Hun benytter mobiltelefon (Sonofon) hvis det
> kan være en hjælp.

En mobiltelefon kan ikke aflyttes på en måde, der gør det muligt for
telefonens bruger at høre det eller på anden måde opdage det. Hvis nogen
f.eks.opfanger radiosignalet fra telefonen kan de gøre det helt uden at
påvirke telefonen. Det vil faktisk være svært at sende lyde tilbage til en
mobil som en del af en aflytning.

/Lars