Søger en side eller "ven" til hjælp ved tu~
Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 24-06-02 22:55

Hej

Jeg søger en som i Sub. kan/vil hjælpe mig til at få min scooter til at køre
hammergodt. Jeg har nemlig lige købt en Big Max 45' (800 Km nu.).

Jeg tænker både på optræk (Primær) , topfart mm.
Skal jeg virkelig ud og købe større cylinder og karburator og hvad mere
følger, men er det løsningen, så må vi jo krybe til korset og købe skidtet!.
Udstødning er vel også en vigtig faktor efter som jeg ser de fleste køre med
en anderledes en standart.

Som du sikker har luret er jeg ny i dette forum mht., tun af Scooter, så bær
venligst over med mig :).

Nu håber jeg bare at en er flink og hjælpe og gerne flere... På forhånd tak.

Mvh. og håb om hjælp!.
Mogens
Aalborg

Fra : MadMaxDK

Dato : 25-06-02 00:10

Hvis du går ind på dette forum : www.forum.mopedgallery.com og spørger, så
er jeg næsten sikker på at der er et par stykker fra Ålborg der gerne vil
hjælpe dig!

Mvh
MadMaxDK

Fra : Mogens W. Larsen