Pc til mac i yahoo messenger
Fra : Anita jensen

Dato : 12-02-01 13:07

Hej

Jeg chatter med en pc bruger over yahoo messenger.Når vi skriver til
hinanden er der en det bogstaver der bliver til noget andet.Det fungere
sådan begge veje. Hvad kan grunden være til det og hvad kan jeg gøre for at
lave det om.

V.H

Anita

Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 12-02-01 13:53

Anita jensen <anitaj@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> sådan begge veje. Hvad kan grunden være til det og hvad kan jeg gøre for at

Du kan fixe problemet den ene vej (fra dig til pc-brugeren) ved at hente
Foreign Character fixer fra
<http://home1.stofanet.dk/files/me/foreign_character_fixer_dkn.sit>.
Hvis du vil have bogstaverne til at blive ordentlige begge veje kan du
SVJH ikke klare det på andre måder end ved at installere linux. Der
findes masser af Yahoo! Messenger programmer til Linux og de skulle
kunne klare alle danske tegn. Java (som bruges på Yahoo! chat) fungerer
iøvrigt også langt bedre (læs: hurtigere og mere stabilt) under Linux.
--
Venlig hilsen

Anders Baden Nielsen
www: http://linuxppc.dht.dk - KoRn, Deftones, LinuxPPC...
e-mail: abn@europe.com
ICQ#: 32984804 (<=-frEak oN a leaSh>)
Bartender, I'd like whatever the man on the floor was drinking