Gulvvarme/betonlag
Fra : Snip

Dato : 24-06-02 20:05

Jeg er ved at skulle støbe gulvvarme. Jeg får 2 meldinger om hvor tykt det
afsluttende betonlag skal være: 1) mureren siger 7 cm for der er ingen grund
til at varme mere beton op end nødvendigt. 2) vvvvs'eren siger 10 cm for at
være sikker på at kunne dække slangerne. Er det ikke ok med 10 cm?
Hjælp!

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : PCBruger

Dato : 24-06-02 22:11

Jeg har 8 cm i et lag, derpå fliser/planker.
/Gert

Fra : N/A

Dato : 25-06-02 00:01

Fra : Bachelor

Dato : 25-06-02 00:01

"NoBrain [dk]" <0-9@c.dk> wrote in
news:3d1777dd$0$1563$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette
> Min kammerat som er vvs mand, har selv lige støbt gulv og han støbte et
> afsluttene lag på 10 cm (der var selvfølgelig et rivenet i).

Ar, mon ikke det var et Rionet ?