Hjælp at finde processorkort til en HP net~
Fra : Thomas Kauders

Dato : 24-06-02 20:11

Hjælp

Er der nogen som skal skrotte en HP LH plus netserver? Jeg mangler et dual
Pentium processorkort til sådan en. Det kunne være der er nogen som skal
skrotte sådan en, eller har en liggende et sted "i kælderen". ;-p Jeg
kommer og henter.

Alternativt er der nogen som kan hjælpe med at finde sådan et processorkort?

MVH

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-02 22:55

Thomas Kauders wrote:
> [...]
> kommer og henter.
>
> Alternativt er der nogen som kan hjælpe med at finde sådan et processorkort?

Har du noget model nr. eller ligende at gå efter. Jeg har godt nok ikke
sådan et kort liggende, men tror jeg kan finde et.

Og så forresten så høre det ikke hjemme i den her gruppe men i
dk.marked.kommerciel.edb

René Madsne --- reneZZXC@schultzconsult.com remove ZZXC
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45