CS på Boomtown...?
Fra : Martin K

Dato : 24-06-02 19:27

Hejsa

Jeg er blevet anbefalet CS (igen) efter jeg skrottede det dengang det hed
1.1. En kammerat har dog alligevel fået mig til at gøre endnu et forsøg med
denne gamle 'svensker'

Sagen er nu bare den, at jeg ikke kan logge på Boomtowns servere, og hvor
fedt er det så?

Jeg har installeret følgende (i den rækkefølge):
- Half-Life
- Half-Life update, mener den hedder 1.1.1.0
- Counter-Strike ver. 1.5
- Boomtown klient
- Boomtown protekol

Jeg benytter desuden IE 6.0 og Win2000. Ved ikke om det betyder noget, men
jeg synes den blokerer nogle cookies eller sådan noget...

Når jeg forsøger at logge ind på en server, starter spillet med at loade,
men efter ganske kort tid blinker skærmen 2 gange og den er derefter sort.
Crtl+Alt+Del er den eneste løsning, hvorefter jeg kan kvæle CS. Men jeg
kommer aldrig ind i spillet...

Hvad gør jeg egentlig galt? Håber der er nogle 'langhårede' gamere der kan
give et hint

--
Martin K

Fra : @ndersson

Dato : 24-06-02 20:39

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer aldrig ind i spillet...
>
> Hvad gør jeg egentlig galt? Håber der er nogle 'langhårede' gamere der kan

Så langhåret er jeg ikke...! jeg spiller uden boomtown klient ??? (har
aldrig hentet den) og spiller næsten hver dag DOD. men stil spørgsmålet
direkte i www.Boomtown.dk jeg er overbevist om at der er mange hjælpsomme
ligesom der er på www.dayofdefeat.dk .. så vidt jeg ved kræver det ikke
medlemskab at spille på boomtown serverne.. Hvad sker der hvis du logger på
en anden server..
Prøv for øvrigt at kikke på en lidt ældre tråd... emnet har været oppe for
nyligt

--
Hilsen Andy 2630

Når solen skinner er jeg helst ude at sejle www.brondbyhavn.dk/
Og når det regner spiller jeg DOD læs evt. www.dayofdefeat.dk

Fra : Martin K

Dato : 24-06-02 20:31

@ndersson wrote:
> Så langhåret er jeg ikke...!
Jeg ved det (eller det vil sige: jeg ved det ikke, men jeg tror detikke!
Anyway, var blot et udtryk

> Hvad sker der hvis du logger på en anden server..
Så sker der præcis det samme har jeg netop nu testet. Skræmen blinker 4-5
gange, og så skriver det et eller andet med WON lige før den går i sort,
hvad WON så end er....

> Prøv for øvrigt at kikke på en lidt ældre tråd... emnet har været
> oppe for nyligt
Det vil jeg gøre, takker for svaret

--
Martin K

Fra : Devast8or

Dato : 24-06-02 20:53

Martin K <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Så sker der præcis det samme har jeg netop nu testet. Skræmen blinker 4-5
> gange, og så skriver det et eller andet med WON lige før den går i sort,
> hvad WON så end er....

WON er Sierra's online spilnetværk, World Opponent Network. Hver gang du
logger på en CS server bliver Sierra's WON servere kontaktet og din CD-key
bliver checket, for at sikre at den er gyldig (det er for at hindre
piratkopiering). Tjek om den skriver noget CD-Key in use eller CD-Key
disabled/inactive/noget i samme stil. Hvis den skriver in use kan du
kontakte Sierra og få din CD-key dræbt så den der har nakket den ikke kan
bruge den mere. Samtidig får du en ny CD-Key. Det koster ~ $10 og tager et
par uger, så det kan nok bedre betale sig at købe en ny HL til en hund.

> Det vil jeg gøre, takker for svaret

Og tråden der referes til er startet 22-06-02 02:02 af mig og har subject
"Boomtown". Løsningen var at lave en fil med navnet autoexec.cfg der
indeholder linien "setinfo _pass ditpassword" (uden " og ditpassword skal du
selvfølgelig selv huske at skifte ud med dit rigtige BT password). Filen
skal lægges i dit cstrike bibliotek og du kan nu logge på BT servere via
GameSpy.

> --
> Martin K

Håber det hjalp lidt, og god fornøjelse.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Dopedog

Dato : 25-06-02 10:15

> Så sker der præcis det samme har jeg netop nu testet. Skræmen blinker 4-5
> gange, og så skriver det et eller andet med WON lige før den går i sort,
> hvad WON så end er....

WONID er din personlige ID i Counterstrike..

Nu har du vel spillet (Half-Life) originalt og du er den eneste der har
CD-Key'en ik?

-Ronnie

Fra : Martin K

Dato : 25-06-02 10:22

Dopedog wrote:
> Nu har du vel spillet (Half-Life) originalt og du er den eneste der
> har CD-Key'en ik?

Jo selvfølgelig er spillet originalt (købt et par måneder efter det var
udkommet, så det er en gammel version), men CD-key'en burde vel være unik
alligevel....

--
Martin K

Fra : @ndersson

Dato : 25-06-02 21:41

> Jo selvfølgelig er spillet originalt (købt et par måneder efter det var
> udkommet, så det er en gammel version), men CD-key'en burde vel være unik
> [...]

var lige inde og tjekke min version.. i console og skrev version *enter*

Protocol version 46
ext version 1.1.1.0
ext build 13:25:06 jun 11 2002 (2056)

så har du den sidste opdatering fra den 11/6 som jeg installerede den kl.
13.25 og sikkert hentede samme dag.. den er frigivet den 10. eller den 11.
juni 2002