Opdatere software i 3310 ?
Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 24-06-02 17:32

Jeg har 2 Noka 3310 med vers. 4.50

Begge telefoner har problemet, at de nogle gange låser ved
brug/afsendelse/læsning af SMS.

Der er stadigvæk garanti på telefonen, som er købt hos Multimedia World
(www.imw.dk)

Hvordan får jeg opdateret mit software - Multimedia World kendte ikke til
svaret!??

Jeg bor i Kbh.

Mvh Janus

Fra : Brian Fisker

Dato : 24-06-02 18:15

"Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> wrote in message
> Hvordan får jeg opdateret mit software - Multimedia World kendte ikke til
> svaret!??

Du tager bare ind til nærmeste Nokia servicecenter og fortæller dem om
problemet. Så opdaterer de din telefon.

\Mandal

Fra : Heidi

Dato : 24-06-02 19:29

Brian Fisker wrote:
> "Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> wrote in message
>
> Du tager bare ind til nærmeste Nokia servicecenter og fortæller dem om
> problemet. Så opdaterer de din telefon.

.... men hvis du får opdateret til version 5.47 får du muligvis samme
problem - det har jeg i hvert fald oplevet (og jeg kan se på andre
indlæg i gruppen, at jeg ikke er den eneste...)

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : John

Dato : 24-06-02 19:51

Heidi har ret - indtil videre får du samme problem med 5.47 - måske dog i
mindre grad.

Vers. 5.13 er fejlfri....

Mvh
John

Fra : Steen F.

Dato : 24-06-02 23:13

> [...]
> problem - det har jeg i hvert fald oplevet (og jeg kan se på andre
> indlæg i gruppen, at jeg ikke er den eneste...)

Jeg har også en Nokia 3310, men hvordan kan man forøvrigt se hvilken
software version ens telefon har?

MVH
Steen

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 24-06-02 23:36

> Jeg har også en Nokia 3310, men hvordan kan man forøvrigt se hvilken
> software version ens telefon har?

Tryk *#0000#
Øverste linie viser software versionen.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 18:23

der er kommet ny SW til 3310 d. 25/6 V. 5.55

Der er SMS fejlen rettet helt i.