Sved problemmer.
Fra : zahbo

Dato : 24-06-02 16:21

Hej i gruppen.

Jeg har været med på en "kigger" igennem længere tid.
Har dog ikke kunnet dy mig fra at komme med en enkelt kommentar, i ny og næ.

Men nu vil jeg komme med mit første spørgsmål til gruppen.

Findes der et naturmiddel, som hæmmer sved, når man sved extremt meget.??

Håber der en eller flere "hekse" her i gruppen som kan hjælpe mig

Hilsen
Rico

Fra : Esben

Dato : 05-07-02 20:57

zahbo <Rico@zahbo.dk> wrote:

> [...]
>
> Findes der et naturmiddel, som hæmmer sved, når man sved extremt meget.??
>
> Håber der en eller flere "hekse" her i gruppen som kan hjælpe mig

Hej dér!

Jeg kender også til at svede meget - er nødt til at planlægge anderledes
end de fleste når jeg skal tænke tøj til en ferie fx. Gik til en
amerikansk akupunktør der ikke mente det var godt at jeg svedte så meget
- mente det drænede varme og energi - det skal siges at jeg samtidig
ikke har verdens højeste kropstemperatur. Han kunne gøre det så jeg fik
varmen og ikke svedte. Men min nuværende kinesiske akupunktør vil ikke
behandle mig på den måde (jeg er heller ikke sikker på at han ved
hvordan han skulle gøre) fordi han siger det er sundt nok at svede så
meget.

Mit problem er ikke kolossalt så jeg har vist valgt at leve med det lige
nu.

Sveder du "varmt" eller "koldt"?

vh esben

Fra : Bent Bjarne

Dato : 21-07-02 16:49

meget.??

Jeg fik engang ent par rap i røven - det sved gevaldigt, men så bad jeg
manden om at holde op og siden har det ikke svidt!!

BB