prop-bor/propper
Fra : PCBruger

Dato : 24-06-02 16:15

Hej
Hvor kan man købe prop-bor og træ propper i Eg??
De skal være uden "krave", da træet skal slibes efter propning. for ca 20 mm
hul/prop-bor.
Håber der er nogen her der kan komme med et link, der er ingen byggemarkeder
der kan hjælpe os!!..??
Mvh
oz1hdl@hotmail.com

Fra : Ulrik

Dato : 24-06-02 16:38

Hej

Jeg købte et propbor hos råd og dåd i Værebro ved Ølstykke.
Du skal ikke købe propper, men selv lave dem med dit propbor.

Mvh Ulrik

Fra : PCBruger

Dato : 24-06-02 18:07

> Jeg købte et propbor hos råd og dåd i Værebro ved Ølstykke.
> Du skal ikke købe propper, men selv lave dem med dit propbor.
> Mvh Ulrik
OK - Jeg mener dækpropbor og dækpropper!
Hvilket firma leverer dem??
/Gert