Mappen "News.Out" i gruppestien bliver ikk~
Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 15:20

Hej,

Er der nogle hamsterbrugere der har en idé til hvad subjekt betyder?
Min hamster er begyndt at skrive det hver gang computeren er blevet
genstartet og det betyder at den ikke går igang med at køre standard-
scriptet før jeg starter det op manuelt. Det er ret irriterende, men
jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal rette det. Hvad er gruppestien?

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 24-06-02 16:49

Den 24-6 2002 skrev Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> scriptet før jeg starter det op manuelt. Det er ret irriterende, men
> jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal rette det. Hvad er gruppestien?

Det er en fejl i den Hamster version (23.150) du bruger. Hent en nyere
version (23.170)

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 20:48

Dino skrev:

> Hvordan starter du standardscriptet?
> I Hamster.ini
>
> [Actions]
> startup.script=standard.hsc
>
> eller hvordan?

Hmm, der er ikke nævnt noget om startup.script under [Actions] i
Hamster.ini så det er jo sikkert derfor. Jeg prøver lige at indsætte
linien.

Madsen.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-06-02 21:22

Madsen skrev:

> Hmm, der er ikke nævnt noget om startup.script under [Actions] i
> Hamster.ini så det er jo sikkert derfor. Jeg prøver lige at indsætte
> linien.

Mon ikke du tidligere har startet scriptet ved at lade det starte af
genvejen, der starter hamster:

"d:\hamster\hamster.exe madsen.hsc"

--
Mvh.
LarsK

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 20:52

Madsen skrev:

> Jeg prøver lige at indsætte linien.

Og det hjalp. :)
Hvad der har fjernet det ved jeg ikke, men det er muligvis sket i
forbindelse med en opgradering eller noget i den stil, for jeg piller
normalt ikke inde i Hamster.ini.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 21:30

Lars Klintholm skrev:

> Mon ikke du tidligere har startet scriptet ved at lade det starte af
> genvejen, der starter hamster:
>
> "d:\hamster\hamster.exe madsen.hsc"

Hmm, det lyder faktisk meget sandsynligt. På et tidspunkt har jeg haft
flyttet hamstermappen over på en anden harddisk og har derfor ændret på
genvejen, så det skulle ikke undre mig.

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 24-06-02 17:08

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-06-02 17:25

Dino, du skrev:

> Det er en fejl i den Hamster version (23.150) du bruger. Hent en nyere
> version (23.170)

Ja, eller flytte mappen news.out et trin op, eller angiv dens
placering i hamster.ini svjh.

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 18:19

Dino skrev:

> Det er en fejl i den Hamster version (23.150) du bruger. Hent en
> nyere version (23.170)

Fejlmeddelelsen forsvandt da version 23.170 kom ind, men den kører
stadigvæk ikke standardscriptet ved opstart af pc'en, som den gjorde
tidligere.
Først når jeg har været inde og starte scriptet manuelt, begynder den
at køre det. (Jeg skal kun starte det een gang hvorefter det forsætter
med at køre indtil næste gang jeg genstarter, eller logger af og på).

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 24-06-02 20:43