? cigartænder kapacitet
Fra : denwer

Dato : 24-06-02 15:08

Hej
Kan nogen svare mig på om jeg kan ha' et køleskab + et 5" s/h fjernsyn
koblet på cigartænderen samtidig???
Medens jeg kører...

Køleskabet bruger iflg. vejl. 4 amp.
TV 0,85 amp.

Jeg HAR set et dobbelt cigartænder stik et eller andet sted...kan ikke huske
HVOR og HVOR MEGET...

MVH
Dennis

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-06-02 15:38

> Hej
> Kan nogen svare mig på om jeg kan ha' et køleskab + et 5" s/h fjernsyn
> [...]

Den kan trække ca. 10 A

> Jeg HAR set et dobbelt cigartænder stik et eller andet sted...kan ikke
huske
> HVOR og HVOR MEGET...

en bil tilbehørs forretning eller måske et stort vare hus (obs , bilka etc.)
pris ved jeg ikke

Hilsen Jørgen

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 24-06-02 15:52

> Jeg HAR set et dobbelt cigartænder stik et eller andet sted...kan ikke
huske
> HVOR og HVOR MEGET...

Har lige købt en fordeler til 4 stik i bildillen til 79,95 på Østerbro

Allan Bach

Fra : PHK

Dato : 24-06-02 16:01

"denwer" <qwert@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kan nogen svare mig på om jeg kan ha' et køleskab + et 5" s/h fjernsyn
> koblet på cigartænderen samtidig???
> Medens jeg kører...

Sagtens. Jeg havde 3 cigartænderstik i min tidligere bil. En til køletaske,
en til madrasoppumpning m.m. og en til ladning på campingpladserne: Jeg
havde simpelthen monteret en kraftig(!) lader med et cigartænderstik ...

--
_
|_|

Fra : Hans

Dato : 24-06-02 16:02

> [...]
>
> Køleskabet bruger iflg. vejl. 4 amp.
> TV 0,85 amp.
>
> Jeg HAR set et dobbelt cigartænder stik et eller andet sted...kan ikke

Et cigartænder kan som regel klare omkring 8-10 amp, så det skulle være nok
til dit udstyr.
De doppelstik kan købes i biltilbehørs forretninger eller måske hos
www.thansen.dk

Hans Jensen
Ford Focus 2,0 + Garmin GPS V

N 55' 29.170
E 12' 04.665

Denne mail er scannet for virus af Norton

Fra : denwer

Dato : 25-06-02 12:47

Hej alle
Tak fordi i ulejligede jer med de flotte svar!

MVH
Dennis