slankekur
Fra : Birgit Nielsen

Dato : 24-06-02 14:44

Flere efterlyser en slnakekur, som hjælp til at tabe et antal kilo.
Jeg tror ikke på slankekure. Man reducerer fødeindtagelsen, spiser
kemikaliefyldte tabletter eller andet stof til hjælp for kuren, taber
sig måske, men tager ofte det hele og mere til på igen bagefter.
Jeg forstår godt at der er behov for en genvej til vægttab, for det
kan være svært at lægge kosten om og holde sig fra de fristende sager,
hvis man nu godt kan li' god mad.
Der findes faktisk en sund måde at reducere vægten på og som samtidig
giver en masse energi. Jeg benytter selv den metode, og har det bedre
end nogensinde før. Samtidig er jeg kommet af med min trang til søde
sager om aftenen.
Jeg vil godt fortælle mere om dette.
Ring til mig på tlf. 49134215. Er jeg ikke hjemme, så læg besked på
telefonsvareren, og jeg ringer tilbage.
Hilsen
Birgit

Fra : katja

Dato : 24-06-02 15:27

Birgit Nielsen <birgit.h@nielsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d17222f$0$690$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> sager om aftenen.
> Jeg vil godt fortælle mere om dette.
> Ring til mig på tlf. 49134215. Er jeg ikke hjemme, så læg besked på

Arj det startede ellers som et meget seriøst og brugbart indlæg!

Men så når der kommer et nummer til personlig kontakt på banen.. kan man
ikke undgå at tænke på..... salg af produkter og deslige!
Birgit, løft istedet sløret med det samme... istedet for at få det til at
virke så hemmeligt!

Katja

Fra : Sussi

Dato : 24-06-02 17:02

On Mon, 24 Jun 2002 16:26:44 +0200, "katja" <katja.bk@email.dk> wrote:

> [...]
>ikke undgå at tænke på..... salg af produkter og deslige!
>Birgit, løft istedet sløret med det samme... istedet for at få det til at

Hej Birgit

Har din metode noget med Herbalife at gøre?
Bedste hilsner

Sussi :)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Nicolai

Dato : 24-06-02 19:37

"Birgit Nielsen" <birgit.h@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ring til mig på tlf. 49134215. Er jeg ikke hjemme, så læg besked på
> telefonsvareren, og jeg ringer tilbage.

Hvor langt kan man synke. Hvem ringer tilbage til folk, og bruger penge på
det, uden bagtanker. Hvilket produkt sælger du så? Og helt ærligt, så er
denne gruppe ikke for folk, som vil sælge, uanset hvilke gode motiver man
dækker det ind under.

--
*Nicolai

"Winning isn't everything - but wanting to win is."
/Vince Lombardi