The Royal Tennenbaums.
Fra : Peter Fleinert

Dato : 24-06-02 14:27

Så subj. i går og må tilståt det er en særdeles god film der desværre blev
en smule overset herhjemme. Den måde historien er fortalt og de forskellige
personer fremstillet er bare perfekt. Den vil jeg gerne anbefale andre at
se.
Ben Stillers beklædning er jo ved at være moderne igen, så det er bare ned
og købe sig et Adidas fritidssæt.
Venlig hilsen Peter.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-06-02 16:18

"Peter Fleinert"
> [...]
> personer fremstillet er bare perfekt. Den vil jeg gerne anbefale andre at

Helt enig. En af årets bedste, og som komedie forstået måske den
bedste.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk