Pletmaling af radiator
Fra : Michael

Dato : 24-06-02 14:30

Hej

Jeg har en nyere hvid radiator som desværre har fået et pat skrammer. Findes
der en lille stoft eller lignende som kan udbedre disse med?

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 24-06-02 15:53

On Mon, 24 Jun 2002 15:30:17 +0200, "Michael" <mh@spamhotmail.com>
wrote:

>Jeg har en nyere hvid radiator som desværre har fået et pat skrammer. Findes
>der en lille stoft eller lignende som kan udbedre disse med?

Hvad er en stoft?

Du kan købe radiatormaling på spray og på dåse i de fleste
farvehandlere.

Lars

Fra : Henning Lund

Dato : 24-06-02 17:00

lcj@wanadoo.dk skrev:

> Hvad er en stoft?

Med lidt hjernegymnastik bliver det til en stift, lakstift evt.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Michael

Dato : 24-06-02 22:20

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Med lidt hjernegymnastik bliver det til en stift, lakstift evt.

jeps
Ved du om en sådan findes?

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 25-06-02 08:56

On Mon, 24 Jun 2002 23:19:57 +0200, "Michael" <mh@spamhotmail.com>
wrote:

>"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>jeps
>Ved du om en sådan findes?

De kan fåes til at reparere bilers lak efter stenslag, de kan sikkert
bruges, så er der bare det med at finde farven.

M.v.h
Niels Wang Hansen