Kurser i lejelov
Fra : vagn torup

Dato : 24-06-02 12:18

Hej Alle
Jeg er igang med at undersøge, hvad der findes af kurser inden for lejelov,
lov om almen leje, boligreguleringsloven, byfornyelsesloven osv.
Jeg har fundet nogle på Niels Brock bla. indeholdt i uddannelsen til
ejendomsadministrator og nogle under DJØF
Kender I til andre???
Jeg har søgt på nettet, men det er måske ikke alle kurser, der kan findes
der.
På forhånd tak!!!
MVH Rikke

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-06-02 16:34

"vagn torup" <vagntorup@get2net.dk> skrev...
> [...]
> Jeg har fundet nogle på Niels Brock bla. indeholdt i uddannelsen til
> ejendomsadministrator og nogle under DJØF

Ved ikke, om du har fundet de enkeltkurser, der udbydes hos
Ejendomsforeningen Danmark - www.ejendomsf.dk - de har bl.a. uddannelsen til
ejendomsadministrator i deres regi (som kan tages i enkeltfag uden eksamen,
hvor man får kursusbevis, hvis man har deltaget tilstrækkeligt i
undervisningen).

Mvh. Camilla

Fra : vagn torup

Dato : 24-06-02 18:04

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:af7edb$1dbq$1@news.cybercity.dk...
> [...]
eksamen,
> hvor man får kursusbevis, hvis man har deltaget tilstrækkeligt i

Jo, dem har jeg set men det er nok mere den anden vinkel altså lejersiden
jeg er interesseret i og jeg kan have mine tvivl om neutraliteten hos
Ejendomsforeningen. Paragrafferne er jo som de er, men de domme, der kan
blive brugt som eksempler er måske ikke de samme som jeg vil skulle se
nærmere på i mit arbejde.
MVH Rikke