Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact Flash kort og sikkerhedstjek i luf~
Fra : David Holm

Dato : 24-06-02 11:40

Hejsa

Tager CF kort skade af en tur gennem røntgen maskinen i lufthavnen? Er der
nogen der har erfaringer med at få dem til at lade kortet gå udenom røntgen
dimsen?

mvh

David

Fra : Flemming

Dato : 24-06-02 12:14

David Holm wrote:

> Tager CF kort skade af en tur gennem røntgen maskinen i lufthavnen?
> Er der nogen der har erfaringer med at få dem til at lade kortet gå
> udenom røntgen dimsen?

De par gange jeg har haft nogle med, har der ikke været problemer.

--
Mvh. Flemming

Fra : Garbis H. Sarafian

Dato : 24-06-02 21:03

Hej.

Inga som helst problem!

Mvh:

Garbis H. Sarafian, Sverige.

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-06-02 22:58

Mange gange (vel 50+x), da jeg altid har min Canon i tasken. Ingen
problemer.
Mvh, Hans

Fra : WebCat

Dato : 26-06-02 07:36

I sjælne tilfæde kan de eksplodere og frigive nervegas. Men det er heldigvis
sjældent.
Kun magnetfelter kan påvirke dit kort.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-06-02 08:17