reserveofficer ???
Fra : henrik hansen

Dato : 24-06-02 10:58

Hej!
Jeg henvender mig i håbet om at der er nogle som kan hjælpe mig.
Da jeg har i tankerne at påbegynde uddannelsen som reserveofficer i
flyvevåbnet søger jeg alle de informationer som jeg kan få.

Skulle der være nogle der ligger inde med noget informationsmateriale,
pensumlister, læse-, uddannelsesplaner eller nogle som bare har lyst
til at skrive lidt om det at være under uddannelse til reserveofficer
og arbejdet som reserveofficer hører jeg meget gerne fra jer.

Med venlig hilsen
og på forhånd tak for hjælpen

Henrik
hansehen@mail.tele.dk

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 24-06-02 21:43

On 24.06.2002 11:57, in article
eca6be8a.0206240157.21d967d1@posting.google.com, "henrik hansen"
<hansehen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> til at skrive lidt om det at være under uddannelse til reserveofficer
> og arbejdet som reserveofficer hører jeg meget gerne fra jer.

http://www.fvr.dk/index.php?page=udd&sub=resoff.start
http://www.forsvaret.fvr.dk/index.php?page=udd&sub=resoff.flv

Jeg tror du få svært ved at finde pensumlister og læseplaner offentligt, men
prøv evt. at kontakte FVR. Deres nummer står på de ovenstående links

/kristian

Fra : S.E. Winterfeldt

Dato : 04-08-02 20:40

Hej Henrik

Prøv på Flyvevåbents Officersskole hjemmeside. www.flos.dk

Du kan også prøve at ringe til uddanelses konsulenten på officerskolen. Han
plejer at være meget behjæpelig.

MVH

Svend Erik Winterfeldt