Gunnera ?
Fra : Gert Espersen

Dato : 24-06-02 10:36

Hej

Hvilken type Gunnera er bedst til danske forhold ? Manicata ser jo flot
ud i sin voldsomhed men kan den klare sig i DK. Jeg kan ikke tilbyde den
100% læ eller skygge. Jeg ved der findes en lidt mindre Gunnera, men kan
ikke huske navnet.

M.v.h.

-Gert..

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 24-06-02 20:27

Jeg har haft den store gunnera i 15 år, og den kommer hvert år. Når den
første frost har fået den til at knække sammen, klipper du bladene af og
dækker planten af derefter smider du noget halm over(1 hel balle) plastik
over, holdt fast af sten eller sand i kanterne, omkring første maj kan du
fjerne det hele.

Thorleif