Alternativ slankepiller eller lignende!
Fra : Anne Lise

Dato : 24-06-02 08:45

Hej jeg har lige fundet denne gruppe. Jeg er i gang med at tabe mig 40
kilo;)) Og er kommet af med de 20 vha slankepiller. Men da de er meget
dyre ville jeg gerne høre om nogle har erfaring med nogle alternative
slanke piller som virker bare en smule på appetitten?

Jeg ved godt at meget (det meste) er fup og placebo effekt men der må
da være noget som virker..eller hva!

MVH
Anne-Lise

Fra : Dark Angel

Dato : 24-06-02 09:13

hejsa

Well.... har en slankekur hvor du kan tabe dig 5 - 7 kg pr uge... min
kæreste bruger den og det virker, sidste uge tabte hun 7 kg. men den er
MEGET hård.... :o/

mvh morten

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 24-06-02 09:26

On Mon, 24 Jun 2002 10:13:07 +0200, "Dark Angel" <morten@dadesign.dk>
wrote:

>Well.... har en slankekur hvor du kan tabe dig 5 - 7 kg pr uge... min
>kæreste bruger den og det virker, sidste uge tabte hun 7 kg. men den er
>MEGET hård.... :o/

Den lyder meget usund, jeg synes du bør vise den frem herinde så er der
nogen der kan sige hvor det går galt.

Hvis det f.x. er ren muskelmasse hun taber, er det jo ikke så fedt!

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Anne Lise

Dato : 24-06-02 18:29

Hej Iben, ja det var da et veldigt godt spørgsmål:) Jeg har taget
reductil ind til for ca. 1 md siden, før det prøvede jeg letigen dem
kan jeg ikke lide særligt godt!

Selv om at redictil er en god løsning for mig er de bare så dyre. ca.
750 kr. om md;(

Anne-Lise

Fra : gnister

Dato : 28-09-02 08:33

"Stefan Bruhn" skrev d. 24-06-02 09:26 dette indlæg :

> [...]
> "I demand the right to keep and arm bears"
> "A computer without Windows, is like a fish without a bicycle

Hvad består denne slankekur af hvor man taber ca 5-7kg om ugen ,jeg kan
se at der også er andre der har spurgt.
M.v.h. Gnister

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Nielsen

Dato : 28-09-02 15:35

> Hvad består denne slankekur af hvor man taber ca 5-7kg om ugen ,jeg kan
> se at der også er andre der har spurgt.
> M.v.h. Gnister

Uhm.. lad os tage et kig på de 5-7kg ?

At tabe et kilo fedt kræver et energiunderskud på ~30.000 kjoule. At tabe
5kg kræver altså et energiunderskud på 150.000 kjoule.
Med et basalstofskifte som mit forbrænder jeg ca. 10-11.000kjoule om dagen.
Hvis jeg forbrænder yderligere 5000 kjoule en dag er det nogenlunde
realistisk sat, hvis jeg dyrker lidt motion.

Dvs. jeg forbrænder på en uge ca. 75.000 kjoule. Hvis jeg HELT lod være med
at indtage energi i en uge kunne jeg altså skabe et energiunderskud på ca.
75.000 kjoule - så skal jeg bare lave motion for de sidste 75.000 kjoule ?
det er vel nemt nok, eller hov ?

Ud over at det slet ikke kan lade sig gøre at skabe et energiunderskud på
150.000 kjoule om ugen, så er der et andet aspekt. Sulter du dig og/eller
taber muskler, så vil kroppen forsøge at tilpasse sig - gå i sultemode.
Dette vil betyde hvilestofskiftet nedsættes. Ergo kan man spise endnu mindre
end før kuren, inden man kommer i energioverskud og begynder at tage på igen
(populært kaldt YoYo effekt).

Derfor er kålkuren, citronkuren, rabarberkuren møddingkuren og hvad de alle
sammen hedder - bras.

vh Anders

Fra : Anne Lise

Dato : 24-06-02 18:10

Morten, tak men det var ikke det jeg kikker efter. Jeg vil ikke på en
stram kur, men "bare" jhave noget som kan hjælpe mig alternativt i
stedet for de piller jeg har taget end til nu!

Ingen forslag?

MVH
Anne-Lise

Fra : nordbjerg

Dato : 14-08-03 10:13

"Dark Angel" skrev d. 24-06-02 09:13 dette indlæg :
> [...]
>
> Well.... har en slankekur hvor du kan tabe dig 5 - 7 kg pr uge... min
> kæreste bruger den og det virker, sidste uge tabte hun 7 kg. men den

Hvad er det, og hvor kan man købe det??

http://www.kandu.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-08-03 10:20

"nordbjerg" <nordbjerg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det, og hvor kan man købe det??

Gætter på.. tadaaaaaaaaaaa suppekuren!

Anyhow.. hvis man lige tænker sig om.. kan man godt selv komme frem til en
konklusion at 5-7 kilo om ugen er urealistisk, usundt og uholdbart.

selvfølgelig kan man ikke tabe sig 28 kilo på en måned. - medmindre man får
amputeret noget.

Katja

Fra : Pia J

Dato : 14-08-03 10:27

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in message
> selvfølgelig kan man ikke tabe sig 28 kilo på en måned. - medmindre man
får
> amputeret noget.

Nej, det lyder vildt og ikke særlig sundt. Jeg taber ikke engang 1 kg efter
en uge på vand og Roskildesyge.

Er der ikke noget med, at man kan få hjerteproblemer bl.a. hvis man sulter
sig helt vildt, især hvis man gør det flere gange (fordi man næsten altid
tager på igen efter sådan en kur)?

:Pia

Fra : Iben

Dato : 24-06-02 18:21

Hej Anne-Lise,

Hvilke piller tager du ???

Mvh. Iben

Fra : Rie Lysvad

Dato : 24-06-02 20:19

Hej Anne Lise
Jeg tror ikke der findes alternative slankemidler, der har nogen særlig
virkning.Så ville man vide det i en gruppe som denne her. Sorry.
Kan du huske hvad du gav for letigen?

Med venlig hilsen
Rie

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 26-06-02 13:29

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anne Lise
> Jeg tror ikke der findes alternative slankemidler, der har nogen særlig
> virkning.Så ville man vide det i en gruppe som denne her. Sorry.

Alternativ Letigen, opskrift

fremstilling af alternativt kombinationspræparat Ephedrin/Koffein

Gå ned i Matas og bestil en pose "Ephredraurt". De har den ikke på lager,
men kan skaffe den fra "Naturdrogeriet", Når du så får den hjem, vil du se,
at der står på etiketten: "Ikke til indtagelse i Danmark". Nu kan du så
vælge at køre uden for landets grænser for at afprøve følgende

i en lille kasserolle koges en stor spiseskefuld ephedraurt i et stort krus
vand (2,5 dl) i ca 10 minutter. Det sidste minut tilsættes en stor
spiseskefuld kaffe, (som absolut ikke må være koffeinfri). Al grumset
filtreres fra, og drikken kan nydes varm eller kold.

Det smager ad H...... til, uanset hvad. Lad være med at drikke det lige før
sengetid.........

Og er selvfølgelig ikke nær så nemt at kontrollere som Letigen, og
overdosering vil både give fornemmelse af stress og hjertebanken, men det er
ihvertfald alternativt.

Venlig hilsen
Lars Pedersen
som efter at have afprøvet ovenstående (som virker) hellere løber en tur.