Outlook XP og E-mail adresser
Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 24-06-02 08:17

Hej NG.

Når jeg har skrevet en ny mail i Outlook XP, tilføjer den automatisk
e-mail adressen til dens egen liste - og kan derfor senere foreslå adressen.

Hvordan slår jeg den funktion fra... og næsten vigtigst af alt...hvordan får
jeg den her e-mail liste fra tidl. sendte adresser slettet?

mvh.
Andreas Slot-Henriksen

Fra : Simon

Dato : 28-06-02 10:57

"Andreas Slot-Henriksen" <andreas.s-h@mail.dk> wrote in message
> [...]
får
> jeg den her e-mail liste fra tidl. sendte adresser slettet?

Hejsa,

Prøv at kigge her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q287623

Hilsen
Simon

Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 04-07-02 09:59

> adressen.

> får
>
> Hejsa,
>
> Prøv at kigge her:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q287623

Hej Simon...

Kanon... det virker - men ved du også, hvordan man slår den her cache fra
som standard?!

mvh.
Andreas