Gud helbeder ordblindhed
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 24-06-02 07:49

´På det sidste har der været en del guldbespottende indlæg nogle af dem gik
på at Gud ikke helbreder ordblindhed.
Faktum er at det gør han også, før jeg blev kristen kunne jeg ikke læse ,
ikke skrive også videre, indrømmet det har taget år.
Jeg kender en der heller ikke kunne læse og skrive. Gud greb ind og i dag er
han forstander for en efterskole.

Med kærlig hilsen
Børge Højlund Jensen.
www.nydheder.subnet.dk

www.oplevjesus.dk

Fra : Tommy Dahl

Dato : 24-06-02 08:23

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:af6fdg$a0s$1@sunsite.dk...
> [...]
> ikke skrive også videre, indrømmet det har taget år.
> Jeg kender en der heller ikke kunne læse og skrive. Gud greb ind og i dag

Ja, Gud er stor!

><> - ><> - ><>

Guds Fred,

Tommy.
www.missionskirken.dk
www.oplevjesus.dk

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-02 15:21

Børge Højlund Jensen der bor i Viborg. <b-h-j@oncable.dk> stjal
båndbredde med følgende:

> Jeg kender en der heller ikke kunne læse og skrive. Gud greb ind og i
> dag er han forstander for en efterskole.

Hold da helt op. Og jeg som troede, at det var et fuldtidsjob at være
Gud, men så har Han alligevel tid til at være lønslave på en efterskole.
Jaja, der kan man sør'me bare se.

--
-Jens B

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 24-06-02 15:54

> [...]
meddelelse news:af6fdg$a0s$1@sunsite.dk...

> Jeg kender en der heller ikke kunne læse og skrive. Gud greb ind og i dag

Jeg har to søskende der som jeg heller ikke kunne læse og skrive i skolen,
den ælste er Arkitekt i Århus og den anden overlære i Thidsted,

Men de er ikke kristne og Gud har ikke grebet ind, så jeg kan ikke se dit
indslag om Forstanderen er så mikuraluløs ???

Erik L

Du siger: »Vi kender jo ikke den mand«;
men mon ikke han, der prøver hjerterne, har indsigt?
Han, der vogter på dit liv, ved besked
og gengælder mennesket efter dets gerninger.

Fra : N/A

Dato : 24-06-02 21:05

Fra : claus Christian Lars~

Dato : 24-06-02 21:05

Børge Højlund Jensen der bor i Viborg. wrote:

> Det er en lille Gud du har.synd for dig.
> Min Gud er stor.
> Han gør mirakler synd for den der ikke kan se dem.

Tænk på hvad videnskaben har gjort af mirakler igennem de sidste 100
år.......

Det er der hold i.

hilsen Claus

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 25-06-02 00:45

..
"claus Christian Larsen" <tip@tophygiejne.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk på hvad videnskaben har gjort af mirakler igennem de sidste 100
> år.......

Videnskab er sikkert "Viden" ifølge eget ord og ikke mirakler!

> Det er der hold i.

Quante fysik og Superstreng teorien er vel mere religion end det er
videnskab?

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-06-02 07:53

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> wrote in message

> Videnskab er sikkert "Viden" ifølge eget ord og ikke mirakler!

> Quante fysik og Superstreng teorien er vel mere religion end det er
> videnskab?

Det ene udelukker ikke det andet.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 25-06-02 08:38

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d181342$0$53168$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det ene udelukker ikke det andet.

Jo det gør det, religionen udelukker videnskaben, der er ikke videnskab
uden religion men der er religion uden videnskab!

I vor vesten kultur gør vi mange gange østens-mystik og religioner til
teknik og videnskab, som f.eks klassisk kinesisk filosofi som Niels Bohr
læste meget af som videnskabsmand, var en dør til viden for videnskaben, OK;
men den videnskab at spalte atomer bragte kun død og ødelæggelse til
mennesket og vi ved hvem ødelæggeren er.

En ting som simpel Gen-splejsning er direkte en bespottelse af Guds
skaberværk og ham der står bag en sådan bespottelse kender vi.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 25-06-02 00:39

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:af803v$kpu$1@sunsite.dk...

> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en lille Gud du har.synd for dig.
> Min Gud er stor.

Nu taler du i gåder, Mener du der er både en lille Gud og en stor Gud ??

> Han gør mirakler synd for den der ikke kan se dem.

Mener du mirakler er synd fordi man ikke vil tro på dem??

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 25-06-02 06:56

> "Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
> meddelelse news:af803v$kpu$1@sunsite.dk...

Synd for dig du ikke kan se mirakler fra Gud fordi du gør Gud lille.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 25-06-02 08:19

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:af90kq$m6p$1@sunsite.dk...

> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Synd for dig du ikke kan se mirakler fra Gud fordi du gør Gud lille.

Kære Børge; jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at gøre Gud lille,
det lyder som om du mener jeg ikke tror på Guds kraft til.

Men med hensyn til dine Mirakuløse helbredelser ved jeg udmærket godt at Gud
ser den mindste spurg falde til jorden. Men jeg ved også at Jesus helbredte
10 mennesker hvoraf kun 1 af de 10 kom og takkede Jesus for helbredelsen og
blev frelst.

Bibelen vil med den historie (om de 10 mennesker der blev helbredt) sige os,
at du ikke behøver at tro på Jesus for at blive helbredt, hvorimod det er
nødvendigt at tro på Jesus for at blive frelst.

Søger du Gud for at blive helbredt så er den bedste vej at søge Gud for at
blive frelst, for helbredelsen er kun en bi-produkt af frelsen og en lille
del af genoprettelsen.

Fra : ivan karamazov

Dato : 25-06-02 15:41

du mangler stadig lidt "helbredelse" på staveområdet.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 25-06-02 15:11

"ivan karamazov" <ivan@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> du mangler stadig lidt "helbredelse" på staveområdet.

somme tider er det bare så svært at holde masken ))))) 1-0