Ms Flexgrid
Fra : Jesper

Dato : 24-06-02 01:06

Hej.

Har ledt på alle de vb søgemaskiner jeg kender. Kan ikke finde et GODT
eksempel
på hvordan brugeren kan indsætte data i cellerne, ligesom i Exel.

Det eneste jeg kan finde er nogle hvor man skal klikke i en celle, hvorpå en
textbox åbner på cellen, og man så kan skrive.
Jeg vil have den skal skrive, bare man trykker en tast. Nu vil jeg så trykke
RETURN eller bare piltasterne, som i exel, så teksten bliver i cellen, og
focus hopper til næste celle.

Nogen der kan hjælpe md det, eller ved hvor der er et eksempel der kan
dette????

Jesper G

Fra : Carsten Jessen

Dato : 24-06-02 09:58

"Jesper" <oz5pc@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> focus hopper til næste celle.
>
> Nogen der kan hjælpe md det, eller ved hvor der er et eksempel der kan

Hej Jesper
Kan du ikke bruge keypress og/eller keydown til at tracke de forskellige
tastetryk og derefter bruge .text egenskaben for flexgrid til at indsætte
den korrekte ASCII kode (med fx. Chr( )).

Mvh Carsten

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 27-06-02 19:16

Hej