Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brandvæssenet forbød Sct. Hans
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-06-02 22:29

Øv - vestenvinden var for hård, så brandvæssenet forbød Sct. Hans bålet
i Frederikssund blev tændt, så der er desværre ikke billeder til den
indre "pyrus", og derfor må I nøjes med nogle naturbilleder, lidt div.
og billeder fra vikingemarkedet i Frederikssund.

Jeg har opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 25 -
2002, der er 4 preview-ark med 64 billeder, klik på de små thumbnails
og få et stort billede, direkte link til nye fotos.
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Og dem der ikke bryder sig om mine billeder, kan bare lade være med at
kikke på dem, for så bliver der mere båndbredde til dem, der synes de
får et noget ud af de nye billeder på photo-gallery.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-06-02 06:44

On Sun, 23 Jun 2002 23:28:59 +0200, Niels Ebbesen wrote:

> [...]
>indre "pyrus", og derfor må I nøjes med nogle naturbilleder, lidt div.
>og billeder fra vikingemarkedet i Frederikssund.

Nu skal vi altså også til at modtage meddelelser om alle de billeder
du IKKE har taget?

Jamen så vil jeg da godt supplere med at berette, at de billeder jeg
havde tænkt mig at tage af vore roser i haven alligevel ikke blev
taget i går. Dels fordi det regnede og blæste og dels fordi Tante
Agathe ringede netop som jeg havde fattet kameraet i en tørvejsstund.
Sidste weekend havde gæster fra Oksbøl. Vi drak os pissefulde i
kryddersnaps, så der blev heller ikke taget billeder den dag. Heller
ikke til min kones fødselsdag forleden fik jeg....... o.s.v.

Det skal blive spændende at se alle de meningsfyldte indlæg andre kan
komme med over samme emne

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Gjøl

Dato : 24-06-02 08:04

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 23 Jun 2002 23:28:59 +0200,

> Nu skal vi altså også til at modtage meddelelser om alle de billeder
> du IKKE har taget?

Synes du ikke selv at det læner sig op ad ordkløveri.
Det er da bare en uskyldig indledning, lad da være med at hakke på
hinanden.

Fra : Clark Kent

Dato : 24-06-02 10:16

> [...]

> ikke til min kones fødselsdag forleden fik jeg....... o.s.v.
>
> Det skal blive spændende at se alle de meningsfyldte indlæg andre kan

Jeg kan da supplere med at fortælle, at mine weekend-billeder heller ikke
blev til noget - jeg glemte nemlig at tage objektivdækslet af.
Jeg var taget til Lejre Forsøgscenter og havde regnet med at præsentere jer
for det ene gode billede efter det andet, men altså.......................

Fra : Morten Wartou

Dato : 24-06-02 15:44

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jer
> for det ene gode billede efter det andet, men altså.......................

Øv, hvor ærgeligt. Mine weekendbilleder blev heller ikke til noget - jeg har
en mistanke om (det er dog ikke endeligt bekræftet) at det skyldes jeg
glemte at medbringe mit kamera.

Niels Ebbesen, dine utallige reklamer for din forholdsvis ligegyldige
billedsamling hører simpelthen ikke til her. Nu svarer du nok, at din
statistik viser der er rigtig mange der besøger den - og gud, hvor er det
ligegyldigt. Du ville vel heller ikke synes om, at polfoto gang på gang
skrev i denne nyhedsgruppe, at nu var der nye billeder til rådighed. Så spar
os for din reklame.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 24-06-02 15:56

Morten Wartou <donteventryspammingme@lokum.nu> wrote:

> [...]
> skrev i denne nyhedsgruppe, at nu var der nye billeder til rådighed. Så spar

Jeg synes nu det er fedt med et sted man kan hente lidt inspiration fra,
der er jo også mulighed for at låne et billede eller to...

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-06-02 17:11

Morten Wartou wrote:

> [...]
> billedsamling hører simpelthen ikke til her. Nu svarer du nok, at din
> statistik viser der er rigtig mange der besøger den - og gud, hvor er

Næ jeg svarer - at du poster off-topic, og at du lige bør ta' et kik på
gruppens fundats: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto
inden du kaster dig ud at vejlede og henstille.

FUT