God slanke kur.
Fra : Dark Angel

Dato : 23-06-02 22:30

Hejsa

Jeg søger en god slankekur hvor jeg kan tabe 5 - 7 kg pr uge, hvor finder
jeg det henne???

Mvh Morten

Fra : Helle Nielsen

Dato : 23-06-02 22:58

> Hejsa
>
> Jeg søger en god slankekur hvor jeg kan tabe 5 - 7 kg pr uge, hvor finder
> [...]
Lader være med at spise og løbe maraton hver dag! Det tror jeg desværre ikke
kan lade sig gøre. Og i øvrigt ville det ikke være sundt for kroppen og den
vil komme til at se meget deform ud.

/Helle

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-06-02 00:51

> [...]
ikke
> kan lade sig gøre. Og i øvrigt ville det ikke være sundt for kroppen og

Okay - hvad kan du så anbefale? Jeg leder stadigvæk efter en kur hvor jeg
kan tabe mig, holde samme/eller bedre kondition plus have det godt og ellers
være mæt og tilfreds.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 24-06-02 07:59

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Okay - hvad kan du så anbefale? Jeg leder stadigvæk efter en kur hvor jeg
> kan tabe mig, holde samme/eller bedre kondition plus have det godt og

------
Du skal spise sund, fedtfattigt og en masse fibre som bla. er i groft brød.
Motioner i motionscenter 3 gange om ugen og sørg for at spise "tit men
lidt".

VH Helle

Fra : Anne

Dato : 24-06-02 08:59

> [...]

> kan tabe mig, holde samme/eller bedre kondition plus have det godt og ellers

Hej Klaus
Du kan ikke tabe 5-7 kilo pr. uge, holde konditionen, have det godt,
og være mæt og tilfreds.
Du kan/må tabe ca. 1 kilo om ugen - måske to i starten, hvor der er
mere at "tage af".
Og hvordan? Ved at indtage færre kalorier end du forbruger. Spis 5-6
måltider om dagen. Kig evt. ind på TV2's hjemmeside under "livet er
fedt". Der kan du beregne dit kalorieforbrug ud fra forskelige
forudsætninger.

Fra : Dark Angel

Dato : 24-06-02 09:11

hejsa alle...

Jeg har en glædelig nyhed, da jeg har fundet en diæt hvor man kan tabe sig
fra 5 - 7 kg pr uge, min kæreste bruger den (har jeg lige fundet ud af) og i
sidste uge tabte hun 7 kg.... så det kan godt lade sige gøre, men det er
vist os en hår slankekur... *s* men er efterhånden villig til at gøre ALT
for at tabe mig i en fart.

mvh Morten

Fra : katja

Dato : 24-06-02 10:46

Dark Angel <morten@dadesign.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d16d472$0$71667$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> sidste uge tabte hun 7 kg.... så det kan godt lade sige gøre, men det er
> vist os en hår slankekur... *s* men er efterhånden villig til at gøre

Lad mig gætte suppekuren!

Det er muligt med den at smide mange kilo, især i starten. men vægttabet vil
dale stille og roligt!

Hatten af hvis du kan holde den kur!

katja

Fra : Dark Angel

Dato : 24-06-02 19:07

Hejsa

rigtigt gættet... det er suppekuren.....
well ved ikke om jeg kan holde den endnu, men min kæreste har holdt den
(imorgen Tirsdag) 2 uger... og imorgen skal hun vejes, glæder mig til at
høre om hun har tabt sig de 7 kg igen...

jeg syntes den er ret hård, så jeg ved ikke om det kommer til at fungere...

Mvh Morten