SOUP
Fra : HansJørgen Hvid

Dato : 23-06-02 22:10

Hej
Jeg har ofte problemer med at Soup ikke kan kontakte serveren. Somme
tider kan jeg godt hente overskrifter, men når jeg så er færdig med at
markere dem jeg vil hente, kan serveren ikke kontaktes igen. Jeg har før
troet at det var serveren det var galt med, men har lige konstateret at
der ikke er problemer, når jeg bruger Outlook Express. Et andet
spørgsmål. Jeg prøvede igår at koble på sunsite, men får en melding om
at jeg ikke har tilledelse til at sende til den server. Hvordan får man
det?
Venlig hilsen
Hans Jørgen Hvid

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-06-02 22:54

hj.hvid@teliamail.dk (HansJørgen Hvid) writes:

> [...]
> spørgsmål. Jeg prøvede igår at koble på sunsite, men får en melding om
> at jeg ikke har tilledelse til at sende til den server. Hvordan får man

du skal sikkert registre dig som bruger

<http://news.sunsite.dk/info/usenet.xml>

Fra : Storm

Dato : 24-06-02 09:04

> du skal sikkert registre dig som bruger
>
> <http://news.sunsite.dk/info/usenet.xml>

Det har jeg godt nok aldrig gjort. Så er det ihvertfald så længe siden
at jeg har glemt alt om det. Ja, det står der faktisk man skal. Jeg har
ihvertfald ikke noget username og password.

I starten med MacSoup og sunsite havde jeg også problemet, jeg skulle
forbinde til nettet med min browser før MacSoup kunne connecte. Det
behøver jeg ikke mere, jeg troede det var sunsite der var blevet
forbedret. Måske har min opkobling bar lært det...

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : HansJørgen Hvid

Dato : 08-07-02 23:28

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> behøver jeg ikke mere, jeg troede det var sunsite der var blevet
> forbedret. Måske har min opkobling bar lært det...

Tak til jer begge. Jeg har haft travlt og harikke kunnet bruge SOUP før
nu hvor jeg har registreret hos sunsite, derfor det sene svar.
v.h.
hans jørgen hvid