Skærme
Fijala 3554
Driver til Sony Skærm !
Fra : PanicAttack

Dato : 23-06-02 22:15

Jeg har en Sony CPD-203FT skærm , som jeg godt kunne tænke mig en driver
til!
Den er køb sammen med en Amitech komputer, og Amitech har sat deres eget
logo på!
Er der nogen der ved hvor jeg får fat i en driver ?????

Hilsen

PanicAttack

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-02 22:19

"PanicAttack" <PanicAttack.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> logo på!
> Er der nogen der ved hvor jeg får fat i en driver ?????

www.google.com er din ven.15 sekunders søgning gav:

http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/
http://www.monitor-drivers.com/companies/965.htm

Mvh
Mikkel

Fra : Thostrup

Dato : 24-06-02 15:15

> Den er køb sammen med en Amitech komputer, og Amitech har sat deres eget
> logo på!

Tror du ikke de har flash'et det ind i BIOS'en i stedet?
Boot logoet kommer ikke fra skærmen, men fra computeren.
Prøv lige at tilslutte en anden skærm, der vil du se at der også
kommer et Amitech logo på under opstart.
Så at loade nye drivere til din skærm ændre ikke på dette.

Mvh. Thostrup