TNT2 m64 probs.
Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-06-02 19:37

Hejsa NG

Jeg sidder med afrevne grå hår og bander og svovler over et problem jeg har
med mit GFX kort..
Kortet er et TNT2 m64 med 32 Mb ram, det er bosat i et FIC PA2013 mobo med
tilhørende AMD K6-2 500 Mhz processor og 128 Mb ram, et lydkort er der også
blevet råd til, det er et Soundblaster PCI128, alt dette bliver kontrolleret
af Windows 98 med nyeste drivere.. Problemet består i at der kommer en masse
"garbage" på skærmen jeg vil spille f.eks. Baldur's Gate og lign. spil,
dette opstår kun i demo og intro sekvenserne, dog også nogle gange under
selve spillet. Jeg har gået alle indstillinger igennem men kan intet finde..
Hvad kan der være galt? Jeg er ved at blive godt grum i skægget af det her..
HJÆÆÆLP!!!

Mvh.
Laziter

--