HONDA ... WROMM ... PIFT ... SHHHHH
Fra : Lasse Madsen

Dato : 23-06-02 16:50

Ja det kan man se ..... 2 dage så brækker den ned igen ....

Hvad sagde jeg ... :(

Nu er bagdækket utæt ... det skal skiftes ... så kan jeg alligevel ikke
komme til at køre før jeg får råd til det .... %¤#%"#%"¤#" .... Det er
fandme snart værre at være honda ejer end harley ejer ... alle de sure ting
de må høre om med "mobile værksteder" osv... jeg tror fandme at min honda
har været mere istykker end samtlige HD'er i DK

Jeg rapportere tilbage når jeg engang får råd til at skifte bagdækket ...

M.v.h
Lasse Madsen

Fra : Kenneth S

Dato : 23-06-02 16:59

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> [...]
> har været mere istykker end samtlige HD'er i DK
>
> Jeg rapportere tilbage når jeg engang får råd til at skifte bagdækket ...

Medmindre der står 'HONDA' på dit dæk, kan du vel ikke bebrejde dem for
det...

Kenneth (..skabs Honda-fan
R1

Fra : Lasse Madsen

Dato : 23-06-02 17:07

Hej Kenneth ...

> Medmindre der står 'HONDA' på dit dæk, kan du vel ikke bebrejde dem for
> det...

Nej men nu omtaler jeg hele min mc som "honda" ... hvis du læste mit
forrige indlæg hvor den kom ud at køre ville du vide hvorfor jeg er gal og
tosset :o/

Nej du .... skal jeg nogensinde have en honda igen ... skal den enten være
helt ny med 4 års garanti ellers skal sælgeren stå økonomisk og fysisk
ansvarlig i 1år

Jeg overvejer stærkt at sælge den satans lorte mc og købe en MZ ..... såvidt
jeg kan høre er alle vidst enige om at de holder evigt ... og det er lige
præsis det jeg har manglet i min "mc tid" ...
min honda har konstant været istykker med 2ugers mellemrum ....

Honda kunne bare lukke deres sure fabrik for min skyld :/
- og nu er der nok nogen som siger at jeg ikke kan trashe et helt mærke pga.
en dårlig model ...
- - Måske ikke men det er sgu tæt på ....

M.v.h.
L. Madsen
Med en Helvedes lorte maskine af en CB250RS ... fra Honda ...som ihvertfal
ikke kunne lave mc'er i 1983

Fra : p.jarnbak

Dato : 23-06-02 20:58

> M.v.h.
> L. Madsen
> Med en Helvedes lorte maskine af en CB250RS ... fra Honda ...som ihvertfal
> ikke kunne lave mc'er i 1983

I 1982 stoppede honda med at lave cb900f og i 1983 stoppede de med cb1100f
desuden kom bmw k100 og yamaha xj900 i 1983 så jeg syntes det var et godt
år for motorcykle folke.Honda begyndte først at lave gode cykler igen i
1987(vfr750)
Hej Palle

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-06-02 07:55

Lasse Madsen <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in article
<af4rni$h3s$1@news.cybercity.dk>...

> Jeg overvejer stærkt at sælge den satans lorte mc og købe en MZ .....
såvidt
> jeg kan høre er alle vidst enige om at de holder evigt ...

Ha! Næh, det går nøjagtigt lige så meget i stykker som din Honda.

F.eks. var jeg til en meget traditionsrig fest i lørdags. Til
traditionerne hører til at jeg laver en fin brænder med MZen inde i
laden. Da jeg var færdig med at lave brændere opdagede jeg at højre
fodhviler var faldet af ?!?

Jeg poster lige billederne i binær.motor når jeg får dem...

--
Mikkel
MZ251-RR

Fra : Mads Lund

Dato : 24-06-02 08:18

> [...]
> fodhviler var faldet af ?!?
>
> Jeg poster lige billederne i binær.motor når jeg får dem...

JEg er villig til at sætte et billede op som baggrund på min pc, hvis du
står nøgen, med en roof hjælm foran mz'en og giver kameraet fingeren mens du
laver den vildeste brænder

Mads Lund
der lige har købt en GS500 til samlingen (som vist nok omfatter ca 9 mc'ere
nu)

Fra : JBH

Dato : 23-06-02 22:06

Hej

Jeg føler med dig Har selv kørt Honda engang (CB550), det var de mest
mærkelige der gik i stykker. hvad mener du f.eks om en sprunget primærkæde ?

Næh 2 ting har jeg haft 3 gange (Første,Eneste og Sidste) er Honda
motorcykel og Fransk bil (Peugeot)

mvh
JBH

Fra : Kenneth S

Dato : 23-06-02 22:31

> Næh 2 ting har jeg haft 3 gange (Første,Eneste og Sidste) er Honda
> motorcykel og Fransk bil (Peugeot)
>
> mvh
> JBH

En Honda CB750F '84 har jeg haft engang. Kørte på den i 4 år, uden et eneste
breakdown. Selvfølgelig gik der en masse tid til vedligeholdelse, for den
skulle holdes i orden, jeg elskede den cykel.

Solgte den til en kammerat for mange år siden, og den kører stadig
upåklageligt den dag i dag.

...desuden har jeg også Peugeot 206 gti, som også har kørt fint de foreløbig
80k km jeg har haft den.

Så sådan er verdenen så uretfærdig, eller også er det noget med hvordan man
behandler sine ting..

Kenneth
R1

Fra : N/A

Dato : 26-06-02 21:52

Fra : JBH

Dato : 26-06-02 21:52

Jørgen Winther skrev i meddelelsen ...

>"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message
>eneste

>foreløbig
>
>Næsten min historie - CB 750 F '85 + Citroën Xsara med foreløbigt 160.000

>bagen.

>man

Eller hvor brugt "tingen" er
Peug'en har kørt 300kkm. Hondaen's km. stand har jeg ingen anelse om men
skal jeg være helt ærlig, tror jeg den var "brugt op" egentlig var jeg da
også glad for cyklen og den var da for det meste nem at reparere på, man
bliver bare så irriteret når man er 300 km hjemmefra og en af platinerne går
i stykker. eller et stempel sætter sig (kørte altså kun 100kmt)

mvh
JBH

Fra : Anneli

Dato : 24-06-02 08:34

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det kan man se ..... 2 dage så brækker den ned igen ....
> Hvad sagde jeg ... :(
>jeg tror fandme at min honda
> har været mere istykker end samtlige HD'er i DK

Nu skal man jo ikke grine af dem, der har det hårdt, men jeg må sige, at der
er underholdningsværdi i dine sure beretninger Lasse ;0) Jeg håber du
allerede har fået et nyt bagdæk og det hele kører for dig igen!
Ellers må du hellere købe dig en Suzuki!! *GGG*

Stor hilsen Anneli og Savage :0))))

Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-06-02 17:26

> Nu skal man jo ikke grine af dem, der har det hårdt, men jeg må sige, at
der
> er underholdningsværdi i dine sure beretninger Lasse ;0) Jeg håber du
> allerede har fået et nyt bagdæk

Det har jeg ... og det kostede mig fandme 80kr for det skide spray !
hvis det ikke holder ... får de spray flasken lige ind igennem ruden ned på
Q8 ...

> Ellers må du hellere købe dig en Suzuki!! *GGG*
HA ! - Så hellere fyre flere spir efter den for jølet honda ... end at
købe en Skruzuki ...

- Og nu er min bike gået hen og blevet sidevinds følsom ... det er lige godt
satans ... ellers er det bare mig der har taget på i den ene side ...

L. Madsen