FTP
Fra : Sus

Dato : 23-06-02 16:15

Jeg er lige begyndt med Frontpage 2002 og WS_FTP Pro og har endelig
fundet ud af at lave (meget) lidt hjemmeside og benytte FTP-programmet
hertil!
Mit spørgsmål: Når jeg har åbnet FTP og connectet har jeg altid kunnet
se diverse filer og mapper samtidigt. Altså kopien på min harddisk og
selve siden på nettet. Af en eller anden grund kan jeg nu kun se en
grøn pil der peger opad. FTP-programmet skriver: 150 Opening ANSCII
mode data connection for /bin/ls. - og det bliver jeg meeeget klog af
:) Det betyder, at jeg ikke kan få slettet de filer, jeg ønsker, for
jeg kan ikke se dem. Jeg kan dog sagtens lave ændringer og få
opdateret i "blinde". Er der nogen, som kan give mig en nede på jorden
forklaring, så jeg slipper for at springe ud fra en bro?!? På forhånd
tusinde tak!!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-06-02 21:58

"Sus (slet 9BWE3)" <susha@9BWE3mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdateret i "blinde". Er der nogen, som kan give mig en nede på jorden
> forklaring, så jeg slipper for at springe ud fra en bro?!? På forhånd

Jeg kender ikke netop den forklaring, som du sikkert kan få hos en
anden, men hvorfor i alverden sørger du ikke for at vælge en udbyder med
frontpage extensions? Det er dermed enklere at up-og downloade og
samtidig kan du også udnytte de mange muligheder du har med det
pågældende program.

--
ahw

Fra : Ulrik Friis

Dato : 26-06-02 18:50

> [...]
> opdateret i "blinde". Er der nogen, som kan give mig en nede på jorden
> forklaring, så jeg slipper for at springe ud fra en bro?!? På forhånd

Når du har FrontPage behøver du ikke noget FTP program. Hvis dit webhotel er
forsynet med FrontPage server extensions, udgiver du dit website ved i
adresse feltet at skrive http://adressen-på-dit-websted. Hvis der IKKE er
installeret FPSE, kan du udgive dit websted ved at skrive i adressefeltet
ftp://adressen-på-dit-websted

Ulrik