Canon PowerShot A40 og Mac?
Fra : Artemis McAldon

Dato : 23-06-02 14:37

Hi,
Er der nogen der har erfaringer m. subj. ? Gode eller dårlige?

Art

Fra : N/A

Dato : 23-06-02 19:28

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-06-02 19:28

> Jeg ved af egen erfaring at S30 og ixus'erne alle understoettet
> af Mac OS X. Jeg har vanskeligt ved at tro at det ikke ogsaa skulle
> gaelde A40.

Det kan man læse om her:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/macosx.html

--
venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 23-06-02 20:02

Henrik Rasmussen <henrik.r@mail.dk> wrote:

> Det kan man læse om her:
>
> http://www.powershot.com/powershot2/customer/macosx.html

Jeg har ikke selv erfaring med PowerShot A40, men prøv at kikke på denne
side
http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp
Eller prøv at læse nogle af de gamle indlæg i dk.fritid.privat.

Jeg har selv købt en IXUS 330 for en lille måned siden, i pakken var der
programmer både til Classic og OS X.

iPhoto og Image Capture ville ikke kendes til kameraet da det var ret så
nyt, men ca 14 dage efter kom Mac OS X 10.1.5, og nu kører det bare helt
fjong

--
Frederik Sørensen
For at skrive til mig skal du fjerne REMOVE fra adressen