Nye ting i 5.47
Fra : Simonsen

Dato : 23-06-02 13:52

Hvordan aktiverer man de nye ting i Nokia 3310 ver. 5.47 ?

Simonsen

Fra : John

Dato : 23-06-02 14:36

Du skal have en helt fuld version af 5.47 lagt i din telefon - som standard
ligger ikke de funktioner som kendes nogle steder i udlandet som 3315.

Mvh
John

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 18:40

De ting skal lægges i med det program der er med til at opdatere telefonen.

Det er et menu punkt der er i det SW der skal aktiveres for at du kan bruge
det.

SteF

Fra : Ronny Thiesen

Dato : 28-06-02 18:54

Hej SteF

Hvilket program kan aktivere denne funktion, så de nye ting bliver
aktiveret...?

--
Med Venlig Hilsen
Ronny Thiesen

Fra : John

Dato : 28-06-02 20:05

Du skal bruge et Flasher kabel og evt. et datakabel og noget sofware f.eks
fra Rollis

Det nemmeste er nok at få nogen af alle dem der gør det, til det. Jeg gør
det f.eks. for 75 kr. - Se evt. i markeds.unlock gruppen.

Mvh
John
Sønderborg/Aabenraa

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 20:06

Det er så vidt jeg er informeret kun det program fra Nokia der hedder
Wintesla der bruges til at opdatere med.

Jeg er ikke så meget inde i det "sorte opdatering" da jeg arbejder for en af
udbyderne her i landet så jeg får rigeligt af mobiler i arbejdstiden.

Men der er kommet endnu en opdatering til 3310 V 5.55 hedder den.

SteF