fælles kørsel sportsmc
Fra : Hans Haid

Dato : 23-06-02 13:29

HEJ.
Jeg kører på en TL1000S og er meget interesseret i at køre med nogle
sportsmcére. Fx om søndagen og én eller anden hverdag aften. Jeg bor i
Nordkøbenhavn.

Hilsen Hans

Fra : Janus

Dato : 23-06-02 15:40

Der er allerede oprettet visse klubber, der tager udgangspunkt i det som
Hans er inde på. En af dem er MC-lydpotten, hvor det primært er de mere
sportsorienterede kører, klubben rettet sig til. Foreløbig har det stået
lidt sløvt til her i starten af sæsonen, derfor ville det være meget rart at
have så mange kører med som muligt.
Yderligere informationer findes på http://www.lydpotten.yum.dk/ og jeg
vil lige se om jeg kan få opdateret denne side asap.

Mv Janus FZR 600

Fra : Hans Haid

Dato : 23-06-02 22:40

Tak for svaret/indlægget. Ja, det er en god tur om søndagen med Lydpotten
(12.00 fra Statoil bag ved Ikea i Gentofte) men der er ikke så¨mange tilbage
og måske skulle vi køre lidt tidligere, så vi kunne være hjemme først på
eftermidagen (nogle af os har jo familie....)

Men herudover, hvad men en aftenstur i løbet af ugen

MVH
Hans