Er dette ulovligt?
Fra : goofy

Dato : 23-06-02 13:11

Hej Ng.
Denne tekst er fundet i Den Blå Avis, er der noget ulovligt i det disse
mennesker gør?

Alm.huskat, hvid/rød, 7 mdr., kælen, vant t.børn/hund, renlig, men "sat ud"
t. fordel for ny killing. Sker årligt. Fodre i smug, kan ikke have den
(allergi). Kærligt hjem søger, det fortjener den

Steen Vinbæk

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-02 13:34

goofy wrote:
> [...]
> t. fordel for ny killing. Sker årligt. Fodre i smug, kan ikke have den
> (allergi). Kærligt hjem søger, det fortjener den

Jeg tror ikke vedkommende der har sat denne annonce i avisen har gjort
noget galt, men mere vedkommende som har sat katten ud!

Sådan som jeg læser det sker der følgende hvert år:
En katteejer får et nyt hold killinger og sætter så derfor den ældre kat
på gaden.

Derefter har denne annonceindrykker fodret denne udsatte kat, men kan
ikke have den, da vedkommende har allergi.

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : goofy

Dato : 23-06-02 13:42

Hej
> [...]
>
> Jeg tror ikke vedkommende der har sat denne annonce i avisen har gjort
> noget galt, men mere vedkommende som har sat katten ud!
Ok, sådan kan del vel også læses.
> En katteejer får et nyt hold killinger og sætter så derfor den ældre kat
> på gaden.
Gør den der sætter katte ud sig skyldig i noge i. henhold til
Dyreværnslovens §2...

Steen Vinbæk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-06-02 20:38

On Sun, 23 Jun 2002 14:42:00 +0200, "goofy" <vinbaek@oncable.dk>
wrote:

>Ok, sådan kan del vel også læses.

Hvordan kan det ellers læses?

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.